برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

لینک مستقیم دانلود فیلتر شکن جدید Flux VPN برای رایتل

چه دسترسی هایی  Flux VPN به شما می دهد؟

در کشور ما امروزه سیم کارت رایتل بسیار بین مردم رواج داشته است. بنابراین برای استفاده از اینترنت آن به دلیل تحریم های زیادی که وجود دارد داشتن یک فیلتر شکن قوی لازم و واجب است. Flux VPN جزو آن دسته از فیلتر شکن ها است که برای رایتل خیلی خوب کار می کند. شما کاربران با اتصال با آن می توانید نهایت سرعت را با اینترنت همراهی خود تجربه کنید. شما علاوه بر آن می توانید از برنامه های مهم دنیا که فیلتر اند استفاده کنید و به راحتی با آن ها کار کنید. به طور کلی فلاکس وی پی ان یعنی هر آنچه که شما نیاز دارید.

شما هنگامی که این فیلتر شکن را باز می کنید می توایند به قسمت سرور های این فیلتر شکن دسترسی داشته باشید. این فیلرت شکن سرور های بی همتا و پر سرعتی را در اختیار شما قرار می دهد. ملاک انتخاب یک سرور پینگ و سرعت آن است که هنگامی که صفحه سرور ها را باز می کنید. جلو هر سرور پینگ آن نوشته شده است و شما می توانید به دلخواه آن را انتخاب کنید.

 

در این قسمت تعدادی از سرور های موجود درون برنامه را برای شما ذکر کرده ایم:

  • انگلیس
  • هلند
  • آمریکا
  • بلغارستان

 

این فیلتر شکن این امکان را به شما می دهد که برنامه را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. و با این کار خبال اطرافیانتان را هم از بابت یک فیلتر شکن راحت کنید. هنگام شیر کردن برنامه یک لینک قرار می گیرد که طرف مقابلتان با کلیک بر روی آن لینک می تواند به آن دستذسی داشته باشد. البته لازم به ذکر است که برای دانلود فیلتر شکن Flux VPN به سایت ما هم مراجعه کنید و با لینک مستقیم آن را دانلود بکنید.

جزئیات درون برنامه ای Flux VPN

شما کاربران گرامی اگر به قسمت About us در قسمت منو برنامه کلیک کنید. به سایت خود برنامه می روید که تمام اطلاعات جزئ به جزئ برنامه در آن جا به زبان انگلیسی ذکر شده است. در ادامه سعی بر این میکنیم که این جزئیات را هم برای شما کاربران گرامی ترجمه کنیم و قرار دهیم.

یکی دیگر از جزئیات جالب این فیلتر شکن هنگام اتصال به سرور های این فیلتر شکن در همان قسمت سرعت دانلود و آپلود آن را برای شما به نمایش می گذارد. این امر باعث می شود که شما به تست سرعت لازم نداشته باشید و ببینید که سرعت شما چگونه است. اگر از سرعت راضی بودید که با همان ادامه دهید. اگرم سرعت لازن را نداشت می توانید سرور های دیگر موجود در این فیلتر شکن را امتحان کنید.

 

از بابت سرعت این فیلتر شکن شما خیالتان راحت باشد شاید این چند مدت به دلیل نا مساعد بودن شرایط اینترنت سرعت کافی را و پینگ مورد نظرتان را به شما ندهد ولی قطعا این امر موقتی است. به همین دلیل تیم ما نتونست تست سرعتی را از این فیلتر شکن بگیرد.

 

لینک مستقیم دانلود فیلتر شکن جدید Flux VPN برای رایتل

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی و پرسرعت Mullvad VPN

دریافت تحریم شکن Mullvad VPN + مراحل راه اندازی به طور قطع هر کاربری در…

4 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان LetsVPN برای آندروید

دریافت فیلتر شکن LetsVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال قوی که بتواند شما را…

4 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص تلگرام Zoog VPN

باریگری فیلتر شکن زاگ وی پی ان + نحوه کارایی یکی از اصلی ترین ویژگی…

4 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع و پرقدرت AdGuard VPN

نحوه راه اندازی و اتصال امیروزه ایجاد یک فضای ایمن و قوی برای سرویس های…

4 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و سریع CandyLink VPN

دانلود فیلتر شکن CandyLink VPN به صورت مستقیم هر کاربری امروزه به دنبال یک اتصال…

4 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص دانلود Nomad VPN

دریافت نرم افزار رفع فیلترینگ به صورت رایگان همانطور که می دانید دنیای امروزی که…

4 ساعت ago