برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن جدید رایگان Now VPN

دانلود رایگان Now VPN به صورت مستقیم

امروزه اکثر سایت ها و شبکه های اجتماعی مهم و کاربردی دنیا در ایران فیلتر می باشند. برای دسترسی به آنها باید از ابزاری به اسم فیلتر شکن استفاده نمایید البته فیلتر شکن مورد استفاده باید سرعت لازم را داشته باشد. فیلتر شکن جدید رایگان Now VPN می تواند به خوبی هر چه تمام تر این کار ها را برای شما انجام دهد. شما با اتصال به این فیلتر شکن می توانید به صورت مداوم در سایت ها و دنیای اینترنت گردش کنید. علاوه بر آن با توجه به سرعت فوق العاده ای که این فیلتر شکن در اختیار شما قرار می دهد می توانید دانلود های خودتان را در کمترین زمان انجام دهید. علاوه بر همه این ویژگی ها شما کاربران می توانید این فیلتر شکن کاملا رایگان دانلود و نصب کنید بدون پرداخت هیچ هزینه ای از آن استفاده نمایید.

 

قسمت مهم که در مورد این فیلتر شکن است با توجه به اینکه شبکه اینستاگرام در ایران فیلتر می باشد. و بسیاری مردم از این پلتفرم خارجی کسب درآمد می کنند باید برای استفاده از آن از یک فیلتر شکن قوی استفاده نمایید. فیلتر شکن Now VPN برای ورود و استفاده از اینستاگرام با توجه به بررسی های انجام شده بسیار مناسب است. شما می تونید با اتصال به سرور های فیلتر شکن ناو وی پی ان استوری ها و پست های مد نظرتان را بدون هیچ مشکلی آپلود کنید.

محیط خاص و بک گراند شیک فیلتر شکن Now VPN

حتما مهم است که شما فیلتر شکن مورد استفاه تان از کاربری ساده و محیط جذاب برخور دار باشد. چون اولین چیزی که با ورود به فصای داخلی فیلتر شکن با آن روبه رو می شوید فضا و بک گراند آن نرم افزار است. این فیلتر شکن بک گراند بسیار ساده ای دارد و کاملا یکنواخت طراحی شده است از همه مهم تر یک دست بودن آن است. فیلتر شکن ناو وی پی ان در کنار حجم کمی که دارد رابط کاربری بسیار ساده و جذابی هم دارد. شما با ورود به داخل فیلتر شکن می توانید به تمام بخش های نرم افزار دسترسی داشته باشید. و با رفتن به قسمت تنظیمات می توانید این فیلتر شکن را به گونه ای شخصی سازی کنید.

 

فیلتر شکن Now VPN با آی پی ثابت و سرور های فعال

سرور های یک فیلتر شکن برای ورود به سایت های تحریم شده تمام اطلاعات شما را کد می گذارند. این کار باعث می شود که هویت شما نامشخص بماند و شما به عنوان کاربر کشوری دیگر وارد آن سایت یا شبکه شوید. فیلتر شکن جدید Now VPN در بخش سرور ها واقعا بی نظیر می باشد به گونه ای که دارای بیش از 100 سرو است. که از بین این 100 سرور همیشه اکثر آنها فعال می باشند و شما کاربران می توانید ساعت ها به این سرور های متصل باشید و بمانید.

 

باید این نکته را اظافه کنیم که چون سرعت اینترنت در این چند وقت اخیر بسیار بد بوده است. تیم تست سرعت گیری ما موفق به این کار بر روی فیلتر شکن Now VPN نشدند.

 

لینک مستقیم دانلود فیلتر شکن جدید Now VPN به صورت کاملا رایگان

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن رایگان و پرسرعت VyprVPN

دانلود فیلتر شکن VyprVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال که شما را بتواند از…

12 ساعت ago

دانلود VPN سریع Tech Vip برای یوتیوب + نحوه راه اندازی

دانلود فیلتر شکن Tech Vip به صورت رایگان امروزه همگان کاربران با وی پی ان…

12 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرقدرت و قوی Quick Bolt VPN

بارگیری وی پی ان Quick Bolt VPN برای آندروید همه کاربران در محیط اینترنت به…

12 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با امنیت بالا Ra Tunnel VPN

دانلود فیلتر شکن Ra Tunnel VPN با لینک مستقیم حفظ حریم شخصی کاربران و به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع Wolf VPN با لینک مستقیم

دریافت گرگ وی پی ان به صورت مستقیم فیلتر شکن را باید یکی از مهم…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص بازی Arnas VPN

دریافت آسان Arnas VPN برای آندروید امروزه فیلتر شکن ها توانسته اند نیاز های اساسی…

13 ساعت ago