برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن جدید و سریع PMC VPN

دانلود راحت و مستقیم فیلتر شکن

خدمات اینترنتی امروزه رو به پیشرفت با سرعتی بی‌ نظیر در حال پیشرفت است و نیاز به امنیت و حریم خصوصی و مروری امن را باید به وسیله ابزاری به نام فیلتر شکن تامین کنند. یکی از ابزار هایی که به کاربران این قابلیت را می‌ دهد که از خدمات داخل اینترنت به‌صورت رایگان و بکیره استفاده کنند، فیلترشکن‌ ها یا VPN های سریع و قوی هستند. در این میان، فیلتر شکن جدید و سریع PMC VPN به عنوان یکی از گزینه‌ های عالی و مقرون به صرفه در میان کاربران ایرانی و جهانی نیز می باشد.

 

این فیلتر شکن در بخش سرور ها واقعا عالی و بی نظیر می باشد. طوری که کاربران می توانند سرور های خود را از این بخش برگزینند و به آن متصل شوند. در این راستا می توانند با ایجاد یک محیط امن و اتصال سریع با سرعت بسیار بالا را به وسیله پی ام سی وی پی ان داشته باشند. و کاربران می‌ توانند به سرعت به سرور های منتخب خود متصل شوند. این ویژگی به خصوص برای کاربران حرفه‌ ای که نیاز به اتصالات مستمر و پایدار دارند، بسیار حیاتی است. علاوه بر این، فیلتر شکن PMC VPN از پروتکل‌ های جدید و بسیار ایمن استفاده می‌کند که این کار باعث این است که استفاده از اینترنت با حداکثر امنیت و سرعت را نیز داشته باشید. علاوه بر این موضوع می توانید به هر سایتی که تحریم می باشد به راحتی دسترسی داشته باشید.

برترین سرور های دنیا PMC VPN

سرورهای VPN از جمله مهم‌ ترین عوامل موثر در سرعت و کیفیت اتصال اینترنتی به شمار می‌ روند. PMC VPN با ارائه جدید ترین سرور های آمریکایی، امکان اتصال به بیشترین مقدار منابع آنلاین موجود در این کشور را برای کاربران فراهم کرده است. این سرور ها با پیشرفته‌ ترین تکنولوژی‌ ها و پروتکل‌ های امنیتی، به کاربران این امکان را می‌ دهد. که بدون نگرانی از نفوذ به حریم خصوصی، به صورت امن و سریع به اینترنت دسترسی پیدا کنند. وجود سرور های متعدد و باکیفیت نه تنها به کاربران این اجازه را می‌ دهد که به تماشای محتواهای مختلف بپردازند، بلکه سرعت بارگذاری صفحات و کیفیت استریم را نیز به طور چشمگیری بهبود می‌بخشد.

 

دارای ویژگی اتصال اتوماتیک در فیلتر شکن خارجی جدید

ویژگی اتصال اتوماتیک در این نرم افزار یکی دیگر از امتیازات بارز این نرم‌ افزار به شمار می‌ رود. در دنیای دیجیتال امروز، زمان به‌ ویژه برای کاربران مهم است. از این رو، این نرم افزار با طراحی این ویژگی به کاربران این فرصت را می‌ دهد. که با یک بار تنظیم کردن، بدون نیاز به اتصالات مجدد، به طور مداوم به اینترنت متصل بمانند. این ویژگی دارای اهمیت بالایی است چرا که به کاربران این امکان را می‌ دهد که در صورت قطع و وصل شدن اینترنت، فیلترشکن به‌طور خودکار مجدداً متصل شود.

صفحه اصلی و اتصال راحت و امن

بخشی دیگر از قابلیت‌ های منحصر به فرد PMC VPN، دسترسی سریع به بخش اتصال در صفحه اصلی این نرم‌افزار است. طراحی ساده و کاربرپسند این نرم‌افزار، به کاربران این امکان را می‌ دهد. که با سهولت و سرعت بیشتری به سرور های مختلف متصل شده و از امکانات متنوع آن بهره‌ مند شوند.
از پروتکل‌ های امن و به‌ روز استفاده می‌کند که این موضوع موجب می‌ شود که استفاده از اینترنت با حداکثر امنیت و سرعت انجام شود. به طور خاص، کاربران می‌ توانند به سایت‌ هایی که ممکن است به خاطر تحریم‌ ها برای آن‌ ها قابل دسترسی نباشند، بدون هیچ گونه نگرانی و دردسر دسترسی پیدا کنند.

 

دانلود رایگان فیلتر شکن PMC VPN

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

12 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

12 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

12 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago