دانلود رایگان فیلتر شکن جدید و پرسرعت MySafeVPN

MySafeVPN چی دارد؟

در سیستم کشور داخلی ما اپراتور های مختلفی بسیار بین مردم معروفیت داشته اند. بنابراین برای استفاده از اینترنت آن به دلیل تحریم ها و وب سایت خای مسدود شده داشتن یک فیلتر شکن جدید و پرسرعت بسیار واجب می باشد. MySafeVPN در بین گروهی  از VPN ها است که برای این اپراتور های داخلی خیلی خوب کار می کند. شما کاربران با اتصال با آن می توانید نهایت سرعت را با اینترنت داخلی خود تجربه کنید. افزون بر این موضوع ها از برنامه های معتبر مهم دنیا در اینترنت را که مسدود می باشد استفاده کنید و بدون محدودیت از این پایگاه ها استفاده کنید.

 

با وارد شدن به فضای داخلی فیلتر شکن می توایند به قسمت های مختلف این فیلتر شکن دسترسی داشته باشید. این VPN بخضی به اسم سرور ها دارد. که سرور های جدید و پرسرعتی را به شما کاربران گرامی نیز می دهد. مهم ترین نکته در انتخاب فیلتر شکن سرعت و امنیت است که در اختیار شما قرار می دهد. از همین رو فیلتر شکن مای سیف وی پی ان در این موارد بسیار عالی و منحصر به فرد نیز عمل می کند.

 

اتصال راحت و مستقیم

با فیلتر شکن قوی MySafeVPN می توانید به منوی آن دسترسی داشته باشید. حتی فایل آن را برای دیگران بفرستید و با این کار خیال دوستانتان را هم از داشتن یک فیلتر شکن راحت کنید. در هنگام ایجاد این لینک دهی و کلیک بر روی آن شما را به سایت های بخش گوگل پلی هدایت می کند. حتی باید به این نکته توجه داشت که اگر به خاطر فیلترینگ به گوگل پلی دسترسی نداشتید می توانید به سایت اپک ساز نیز مراجعه نمایید.

اطلاغات داخل فیلتر شکن MySafeVPN

شما کاربران گرامی اگر به قسمت جزئیات در قسمت منو برنامه وارد شوید. به سایت خود این نرم افزار جدید می روید که تمام اطلاعات لازم برنامه در آن جا به زبان خارجی انگلیش ذکر شده است.

 

یکی دیگر از جزئیات جالب این فیلتر شکن هنگام اتصال به سرور های این فیلتر شکن در همان قسمت سرعت دانلود و آپلود آن را برای شما به نمایش می گذارد. این امر باعث می شود که شما به تست سرعت لازم نداشته باشید و ببینید که سرعت شما در چه وضعیتی است. ممکن است سروری که شما انتخاب کرده اید خدمات لازم را به شملا از قبیل سرعت ارائه ندهد. با عوض کردن و امتحان کردن سرور های دیگر می توانید این مورد را هم به راحتی برطرف کنید.

 

در این قسمت می توانیثد شاهد تست سرعت فیلتر شکن MySafeVPN باشید:

 

با این سرعت اینترنت شما م یتوانید به همه چیز های داخل اینترنت به راحتی دسترسی داشته باشیدو علاوه بر آن در دانلود و آپلود های سنگین بسیار عالی و بی نقص نیز عمل می کند.

لینک مستقیم دانلود MySafeVPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *