برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن جدید Dido VPN مخصوص رایتل

Dido VPN به شما چی میدهد؟

در کشور ما امروزه اپراتور رایتل بسیار بین مردم معروفیت داشته است. بنابراین برای استفاده از اینترنت آن به دلیل تحریم های زیادی که وجود دارد داشتن یک فیلتر شکن قوی لازم و گزینه مهمی است. Dido VPN در بین دسته ای از فیلتر شکن ها است که برای این سیم کارت خیلی خوب کار می کند. شما کاربران با اتصال با آن می توانید نهایت سرعت را با اینترنت همراهی خود تجربه کنید. شما علاوه بر آن می توانید از برنامه های معتبر امروزی در اینترنت را که فیلتر اند استفاده کنید و به راحتی با آن ها کار کنید. به طور کلی دیدو وی پی ان یعنی هر آنچه که شما نیاز دارید و می خواهید به آن برسید.

شما هنگامی که این فیلتر شکن را باز می کنید می توایند به قسمت سرور های این فیلتر شکن دسترسی داشته باشید. این VPN سرور های جدید  و پرسرعتی را در اختیار شما قرار می دهد. اصل انتخاب یک سرور پینگ و سرعت آن است که هنگامی که صفحه سرور ها را باز می کنید. جلو هر سرور پینگ آن قرار داده شده است و شما می توانید به دلخواه در بین آنها سرور را انتخاب کنید.

 

در اینجا تعداد محدودی از سرور های موجود درون این وی پی ان را برای شما ذکر کرده ایم:

  • آمریکا
  • کانادا
  • فرانسه
  • کره جنوبی

 

این فیلتر شکن این امکان را به شما می دهد که برنامه را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. و با این کار خیال اطرافیانتان را هم از بابت یک فیلتر شکن راحت کنید. هنگام شیر کردن برنامه یک لینک قرار می گیرد که طرف مقابلتان با کلیک بر روی آن لینک می تواند به آن وارد شود و دانلود موفقی داشته باشد. البته لازم به ذکر است که برای دانلود فیلتر شکن Dido VPN به سایت ما یعنی APKSAZ مراجعه کنید و با لینک مستقیم و کاملا رایگان آن را دانلود بکنید.

درون برنامه ای Dido VPN

شما کاربران گرامی اگر به قسمت جزئیات در قسمت منو برنامه وارد شوید. به سایت خود این نرم افزار جدید می روید که تمام اطلاعات لازم برنامه در آن جا به زبان خارجی انگلیش ذکر شده است.

 

یکی دیگر از جزئیات جالب این فیلتر شکن هنگام اتصال به سرور های این فیلتر شکن در همان قسمت سرعت دانلود و آپلود آن را برای شما به نمایش می گذارد. این امر باعث می شود که شما به تست سرعت لازم نداشته باشید و ببینید که سرعت شما در چه وضعیتی است. ممکن است سروری که شما انتخاب کرده اید خدمات لازم را به شملا از قبیل سرعت ارائه ندهد. با عوض کردن و امتحان کردن سرور های دیگر می توانید این مورد را هم به راحتی برطرف کنید.

 

به دلیل شرایط بسیار بد اینتنرت در کشور ما تو این چند وقت اخیر موفق به تست گیری از سرعت فیلتر شکن Dido VPN نشدیم. اما این مدت و این وضعیت موقت بوده و قطعا رو به بهبود خواهد رفت و می توانید از این سرعت بالا نهایت استفاده ممکن را ببرید.

 

لینک مستقیم دانلود فیلتر شکن جدید Dido VPN

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

12 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

12 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

12 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago