برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن جدید Pakhi Tunnel + نحوه راه اندازی

دانلود مستقیم فیلتر شکن Pakhi Tunnel برای آندروید

همه امروزه به کار کردن در اینترنت بدون هیچ تحریمی فکر کرده اند. امروزه یک سری از فیلتر ها به وجود آمده است. که کارکردن و ورود به صورت آزادانه به داخل فضای اینترنت را سخت کرده است. برای این کار شما باید از وی پی ان ها استفاده نمایید. به این بهانه در این مقاله یک فیلتر شکن فوق العاده قوی را به شما معرفی می کنیم. فیلتر شکن جدید Pakhi Tunnel که در سال 2024 ساخته و عرضه شده است. یکی از قوی ترین فیلتر شکن های داخل فروشگاه های اینترنتی به حساب می آید. البته لازم به ذکر است که این فیلتر شکن فقط برای سیستم های آندروید می باشد. به گونه ای که کاربران آیفون و ویندوز نمی توانند از آن استفاده کنند.

 

اکثر کاربران امروزه به دنبال فیلتر شکنی هستند که بتواند پینگ و سرعت خوبی را به آنها بدهد. هر فیلتر شکن سرعت آن وابسته به سرور هایش می باشد. ممکن است که فیلتر شکن مورد استفاده شما سرور های قوی داشته باشد اما برای بعضی از کار ها مناسب نباشد. به فرض مثال شاید بعضی از فیلتر شکن ها در بازی های آنلاین مناسب باشند اما برای دانلود مناسب نباشند. این مورد بر میگردد به سروری که شما به آن متصل هستید و برای حل این مشکل باید به سرور دیگری متصل شوید.

تجربه بالاترین سرعت با Pakhi Tunnel

سرور های هر فیلتر شکن به طور قطع اصلی ترین و مهم ترین قسمت فیلتر شکن ها به حساب می آیند. شما با اتصال به سرور های پر قدرت و قوی می توانید به همه قسمت های اینترنت دسترسی داشته باشید. با اتصال به سرور های قوی و پرسرعت فیلتر شکن Pakhi Tunnel شما می توانید به همه اینترنت به صورت آزادانه دسترسی داشته باشید. یا در دانلود هی پر حجم خود از آن استفاده نمایید . به این دلیل که این فیلتر شکن علاوه بر بازگشایی فیلترینگ ها سرعت اینترنت شما را بهتر می کند.

 

داشتن آی پی ثابت و قابلیت گیمینگ شدید

کاربرا دنیای اینترنت امروزه به بازی های آنلاین علاقه زیادی را نشان داده اند. به عنوان مثال بازی هایی مانند وارزون که از شرکت پر طرفدار سازنده کالاف می باشد. و این گیم هم زیر مجموعه ای از آن می باشد. که کاربران هجوم عجیبی به ان اوردند. اما برای بازی کردن و داشتن پینگ مناسب نیاز به یک فیلتر شکن قوی دارید. Pakhi Tunnel با توجه به سرور های قوی که دارد یک اتصال پایدار را برای شما به وجود می آورد. که شما می توانید ساعت ها با آی پی ثابت و پینگ مناسب به انجام بازی های خود بپردازید.

 

لازم به ذکر است که به دلیل ناسازگاری هایی که بین اینترنت و سرور های فیلتر شکن Pakhi Tunnel به وجود آمد موفق به گرفتن تست سرعت از این فیلتر شکن قوی نشدیم.

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن تازه Pakhi Tunnel به صورت کاملا رایگان

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی و پرسرعت Mullvad VPN

دریافت تحریم شکن Mullvad VPN + مراحل راه اندازی به طور قطع هر کاربری در…

4 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان LetsVPN برای آندروید

دریافت فیلتر شکن LetsVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال قوی که بتواند شما را…

4 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص تلگرام Zoog VPN

باریگری فیلتر شکن زاگ وی پی ان + نحوه کارایی یکی از اصلی ترین ویژگی…

4 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع و پرقدرت AdGuard VPN

نحوه راه اندازی و اتصال امیروزه ایجاد یک فضای ایمن و قوی برای سرویس های…

4 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و سریع CandyLink VPN

دانلود فیلتر شکن CandyLink VPN به صورت مستقیم هر کاربری امروزه به دنبال یک اتصال…

4 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص دانلود Nomad VPN

دریافت نرم افزار رفع فیلترینگ به صورت رایگان همانطور که می دانید دنیای امروزی که…

4 ساعت ago