دانلود فیلتر شکن خاص و بی همتا Penta VPN

دریافت و بارگیری مستقیم پنتا وی پی ان

امروزه کاربران برای ایجاد کردن یک فضای امن و بدون مشکل خود به دنبال فیلتر شکنی قوی و رایگان می گردند. Penta VPN می تواند هر انچه که شما از یک فیلتر شکن می خواهید را به شما می دهد. و در اختیار شما قرار می دهد این فیلتر شکن کاملا رایگان و بدون نیاز به پول می باشد. شما عزیزان برای استفاده از آن لازم نیست هیچ هزینه ای بکنید و البته لازم به ذکر است هیچ گونه محدوده ای هم از لحاظ سن و سال در نظر نگرفته است.

فضا و محیط کاربر پسند

محیط و فضای این فیلتر شکن کاملا با رنگ سفید ساخته شده است و به غیر از قسمتی که می توانید به فیلتر شکن متصل شوید الباقی قسمت های نرم افزار با رنگ های ساده و کاربر پسندی ساخته شده است. به گونه ای که برنامه نویسان آن در این مورد بسیار عالی عمل کرده اند. که همین یک دست بودن و شلوغ نبودن محیط نرم افزار توانسته به چشم خیلی از کاربران جذاب بیاید.

 

 

مخاطبان گرامی شما فقط با یک کلیک به وسط سیستم خودتان می توانید به یک اتصال پایدار برسید. و ببینید که چقد ساده و راحت می توانید فیلترینگ های اعمال شده حال حاضر دنیا را دور بزنید. این فیلتر شکن خدمات کاملا رایگان را به شما می دهد. طوری که می توانید در همه شبکه های اجتماعی به راحیت و رایگان وارد شوید.

امکانات و نقطه قوت Penta VPN

از نقاط قوت این برنامه می توان به دسترسی آسان و کاربری ساده آن نیز توجه داشت. به گونه ایی که هیچ اظافه کاری در طراحی این نرم افزار را نمی توان دید. نکته بسیار مهم و حیاتی که اینجا وجود دارد. هیچ گونه تبلیغی هنگان برقاری اتصال نیز پخش نمی شود. و شما با خیال راحت از برنامه خراج می شوید و به فضای بدون هیچ گونه فیلترینگی را تجربه می کنید.

در بین این همه نقاط قوت باید به بعضی از نقاط ضعف این فیلتر شکن هم توجه داشت. یکی از نکات منفی فیلتر شکن خاص و بی همتا Penta VPN که خیلی هم به چشم می آید داشتن سرور های محدود و بسیار کم این فیلتر شکن است و شاید این سرور ها نامحدود برای شما کار نکنند و مدت زمان مشخصی برای استفاده داشته باشند.

 

 

نهایت سرعت و امنیت را تجربه کنید

این فیلتر شکن از لحاظ سرعت برای وای فای بسیار عالی نیز کار می کند. البته این هم باید اظافه کنیم که بر روی اپراتور های دیگر هم این فیلتر شکن کار می کند اما بر روی این شبکه ها خیلی پر سرعت تر و سریع تر نیز می باشد. با توجه به سرور های کم و محدود شده که این فیلتر شکن دارد می توان تا وقتی که این سرور ها قطع می شوند. ایمن بودن هر نرم افزاری از مهم ترین ویژگی های یک برنامه است و هیچ کاربری دوس ندارد که اطلاعات شخصی و حریم خصوصی مورد نفوذ قرار بگیرد که البته شما خودتان می توانید به برنامه مورد نظر اجازه های کافی را بدهید و این هم در دست خود کاربران قرار دارد.

 

دانلود فیلتر شکن به صورت رایگان Penta VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *