برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن خانه Vpn House با لینک مستقیم

بارگیری مستقیم فیلتر شکن رایگان

شاهد این موضوع هستیم که فیلتر شکن ها امروزه در بین کاربران بسیار پر کاربردمی باشد. از این رو برای رفع تحریم های ایجاد شده به دلایلی امنیتی و سیاسی از آن استفاده می کنند. فیلتر شکن قوی Vpn House این امکان را به شما می دهد که یک اتصال قوی و بدور از هر گونه دردسری را داشته باشید. علاوه بر آن باید توجه داشت که به وسیله این فیلتر شکن می توانید به هر بخشی از فضای مجازی به راحتی دسترسی داشته باشید. اجازه داشتن سرعت بالا و یک امنیت فوق العاده را از خانه فیلتر شکن داشته باشید.

 

این فیلتر شکن کاملا ایمن می باشد. به گونه ای که از تمامی داده های شما کاملا محافظت می کند. یعنی اجازه ورود به هر کسی نیز داده نخواهد شد این موضوع می تواند امین شما را دقیقا چندین برابر نیز بالا ببرد. باید توجه داشت که امن بودن یک نرم افزار بسیار می تواند مهم باشد پس باید در انتخاب فیلتر شکن دقت زیادی شود. علاوه بر این این فیلتر شکن به صورت کاملا رایگان در اختیار شما کاربر های گرامی قرار می گیرد و قابل دانلود می باشد. پس باید توجه داشت که لازم به پرداخت هیچ گونه هزینه اظافی بابت آن نیست.

دارای 100 سرور فعال از مکان های مختلف

به طور قطع می توان گفت که قسمت سرور های هر فیلتر شکن مهم ترین قسمت نرم افزاری می باشد. به طوری که در اتصال شما نقش اساسی را ایفا می کند. از این رو فیلتر شکن قوی Vpn House دارای بیش از 100 سرور فعال از 50 کشور مختلف می باشد. که اتصالی ایمن و سریع را برای شما کاربر ها به وجود می اورد. شما با اتصال به این سرور ها به عنوان کاربر یک کشور دیگر وارد فضای مجازی و اینترنت می شود. این کار باعث می شود که برنامه یا سایت مور نظر شما نتواند شما را شناسایی کند و به همه چیز به راحتی دسترسی داشته باشید.

 

سازگاری Vpn House با تمامی اینترنت ها

امروزه بسیاری از فیلتر شکن ها به محدود اینترنت های داخلی می توانند منتصل شوند. از این رو امکان این وجود دارد که در اتصال شما اختلالاتی پیش بیاید. اما با این فیلتر شکن که در مقاله به ان پرداختیم شما می توانید به همه اینترنت های داخلی دسترسی داشته باشید و اتصالی قوی را به دست آورید. به عنوان مثال می توانید به اینترنت های ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و باقی اینترنت های داخلی به راحتی هرچه تمام تر اتصالی قوی و بدون مشکل را پدید آورید.

 

لازم به ذکر می باشد که با توجه به وضعیت بسیار بد اینترنت در این روز ها موفق به تست گیری از سرعت بالای فیلتر شکن Vpn House نشدیم. اما این موقعیت و وضعیت اینترنت موقتی بوده و به طور حتم برطرف خواهد شد.

 

دانلود فیلتر شکن Vpn House با لینک مستقیم

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

17 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

18 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

18 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago