برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن دارای سرور آمریکا VPN USA

تجربه اتصال به سرور های آمریکا

همه کاربران دنیای اینترنت امروزه به یک فیلتر شکن قوی با سرور های خصوصی نیاز دارند. به عنوان مثال دسته ای از کاربران برای افزایش سرعت اینترنت و دیگر کاربران برای دور زدن فیلترینگ های شدید از آن استفاه می کنند. در این مقاله ما فیلتر شکنی را به شما معرفی می کنیم که برای هردو این کار ها مناسب باشد. فیلتر شکن پرسرعت دارای سرور آمریکا از فیلتر شکن های بی نظیر و پرقدرت می باشد. که از آن نه تنها برای دور زدن فیلترینگ ها بلکه برای افزایش کیفیت و سرعت اینترنت از آن استفاده نمایید.

 

این فیلتر شکن پرسرعت نیز می تواند سنگین ترین فیلتر ها را برای شما بشکند و یک تجربه آزادانه و کاملا ایمن را در اختیارتان بگذارد. VPN USA را می توانید به صورت کاملا رایگان از فروشگاه گوگل پلی که البته در کشور ما تحریم می باشد دانلود کنید. البته با توجه به فیلتر بودن گوگل پلی اگر به فیلتر شکن دسترسی ندارید می توانید وی پی ان آمریکا را به صورت مستقیم در سایت ما apksaz دانلود نمایید. نکته بسیار جالبی که در مورد این فیلتر شکن وجود دارد فضای خاص ورودی نرم افزار دارد که شما با قدم گذاشتن به داخل فیلتر شکن می توانید این مورد را کاملا درک کنید.

سپر ایمنی VPN USA

به طور حتم برای همه کاربران مهم است که فیلتر شکن مورد استفاده انها از امنیت بالایی برخوردار می باشد. یکی از مهم ترین بخش های هر نرم افزار ایمن بودن آن است که چگونه از داده های شخصی کاربران محافظت می کند. VPN USA در کنار سرعت فضایی که دارد می تواند امنیت شما را هم به کلی تامین  کند. هنگامی که شما کاربران گرامی به این فیلتر شکن متصل می شوید برنامه نویسان این فیلتر شکن به گونه ای الگوریتم آن را چیده اند. که می تواند تمام اطلاعات شما کد نگاری و قفل شوند از این حیث تمامی حریم شما در محافظت کامل قرار می گیرد. به صورت کلی باید گفت که این VPN کل اطلاعات شخصی شما را رمزنگاری می کند و به صورت ایمن این داده ها را بارگذاری می کند.

 

سرور های قوی پرسرعت VPN USA

زمانی که شما کاربران نمی توانید به برنامه های فیلتر شده دسترسی پیدا کنید. سرور های اختصاصی این فیلتر شکن کمک می کند که آی پی شما تغییری رخ ندهد و شما بتوانید به آن دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن این سرور های آمریکای این فیلتر شکن با توجه به سرعت بالایی که دارند می توانید در هر کاری از آن ها استفاده کنید. علاوه بر دانلود سرعت VPN USA برای آپلود فایل ها هم بسیار سریع و بی نظیر می باشد. در کل باید بگوییم که با دریافت این فیلتر شکن شما از هر گونه ابزار دیگری بی نیاز خواهید ماند.

 

با توجه به قطع و وصلی که اینترنت ما با سرور های داخل فیلتر شکن به وجود آمده است. نتوانستیم از فیلتر شکن پرسرعت VPN USA یک تست سرعت بگیریم.

 

لینک مستقیم دانلود فیلتر شکن رایگان VPN USA

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم فیلتر شکن نامحدود اوکی Okk VPN

دریافت یکسره و مستقیم وی پی ان اوکی حتی امروزه از کوچک ترین کار های…

14 ساعت ago

دانلود سریع فیلتر شکن قوی پرسرعت Lemon Vpn

دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی لیمو امروزه در دنیای اینترنت داشتن وی پی ان مطمئن…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی جدید رایگان Aurora VPN

دریافت رایگان با اتصال بدون قطعی هر کاربری بدون شک امروزه با نحوه کارکرد فیلتر…

14 ساعت ago

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

2 روز ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

2 روز ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

2 روز ago