برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن راحت و امن Quark VPN

دریافت رایگان VPN به صورت مستقیم

باید فیلتر شکن به  دانست که حفظ حریم خصوصی و ایجاد یک فضای ایمن توسط فیلتر شکنی امن صورت می گیرد. طوری که باید فیلتر شکن مورد استفاده شما بتواند از داده های شما محافظت کند. از همه مهم تر امنیت یک نرم افزار برای کاربران بسیار مهم می باشد. فیلتر شکن راحت و امن Quark VPN از این لحاظ یکی از بهترین ها می باشد. علاوه بر آن کارایی بسیار راحتی دارد و مناسب همه کاربران می باشد. این فیلتر شکن برای همه کاربران در هر سن و سالی قابل استفاده و دانلود می باشد. لازم به گفتم می باشد که به اظافه همه این امکانات این فیلتر شکن کاملا رایگان هم در اختیار شما کاربران گرامی قرار می گیرد.

 

به وسیله این فیلتر شکن شما می تواند به همه شبکه ها و سایت های خارجی وارد شوید. تعدادی از شبکه های اجتماعی هستند که در بین کاربر ها بسیار محبوب می باشد. به عنوان مثال شبکه هایی مانند توئیتر، فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام و حتی یوتیوب را به راحتی برایتان باز می کند. از این رو شما با این فیلتر شکن بدون هیچ گونه مشکل و دردسری به راحتی به این قسمت های دنیای اینترنت دست داشته باشید.

اتصال راحت و بدون نمایش آگهی

با وارد شدن به داخل برنامه می توانید با نهایت آسانی یک اتصال راحت را داشته باشید. برای اتصال به فیلتر شکن Quark VPN هیچ کاری را لازم نیست انجام بدهید. بدین دلیل که همه کار ها را خود فیلتر شکن به صورت خودکار خودش انجام می دهد. فقط شما عزیزان می توانید به اختیار خودتان سرورتان را انتخاب کنید. تا با بهترنی پینگ ممکن اتصالی فوق العاده را داشته باشید. البته لازم است بدانید که در هنگام اتصال برای شما هیچ گونه آگهی و تبلیغاتی نشان داده نخواهد شد. این مورد قطعا خبری خوبی برای کرابران می باشد. یعنی دیگر خبری از تبلیغ های خسته کننده و حوصله سر بر نیست.

 

فضای ساده و خاص Quark VPN

یکی از مهم ترین بخش های هر نرم افزار که اول از همه به چشم کاربر ها می آید فضای داخل نرم افزار است. فیلتر شکن که ما به شما معرفی کرده ایم در این بخش دارای فضای بسار ساده و خاص می باشد که همیشه کاربر پسند بوده است. اینطور که شما را با دیدنش حتما جذب خود می کند. این کار با فضای ساده بک گراند ساده و جایگیری درست آیکان ها می باشد. به صورت کلی این فیلتر شکن می تواند در قسمتی بی نظیر و تک باشد و کاملا توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

دریافت مستقیم و بدون نیار به فیلتر شکن

شما کاربران رگامی می توانید در نهایت سادگی از طریق لینکی در این زیر قرار داده شده است. این فیلتر شکن راحت و امن را به راحتی دانلود نمایید. لازم به ذکر می باشد که به صورت کاملا رایگان و بدون هیچ هزینه ای می توانید این فیلتر شکن را داشته باشید. فقط کافی است بر روی لینک زیر لمس کنید.

 

دانلود فیلتر شکن Quark VPN برای آندروید

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

18 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

18 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

18 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago