برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن رایگان لیمو Limoo VPN

داشتن یک فضای امن و ساده

امروزه شاهد هستیم که در فضای اینترنت تحریم های اینترنتی بسیار زیاد شده است. جهت رفع این تحریم ها و این فیلترینگ های شدید باید از فیلتر شکن ها استفاده کنیم. فیلتر شکن ابزاری مخصوص اینگونه رفع تحریم ها می باشد. که شما کاربران گرامی می توانید با دانولد کردن فیلتر شکن رایگان Limoo VPN به هر بخشی از فضای مجازی به راحتی دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر می باشد که این فیلتر شکن مخصوص سیستم عامل آندروید می باشد. به طوری که برای این دسته از گوشی ها به صورت کاملا رایگان قابل دانلود و استفاده می باشد. در ادامه مقاله به صورت کامل و با جزئیات به این فیلتر شکن پرداخته ایم. و از چندین دید و جهت مختلف مورد بررسی قرار دادیم.

 

باید توجه داشت که همه کاربران با هر سن و سالی اجازه استفاده از این وی پی ان را دارند. این فیلتر شکن به شما امکان ورود به همه بخش های اینترنت را می دهد و فراهم می کند. باید گفت که با توجه به حجم پایینی و سبک آن برای همه جور سیستم عامل های آندرویدی مناسب می باشد و قابل استفاده است. علاوه بر آن مصرف پایین اینترنت و داشتن تعرفه اجازه می دهد که مصرف اینترنت شما هنگام استفاده از فیلتر شکن لیمو بسیار پایین باشد.

داشتن سرور های نامحدود و قوی

بدون شک یکی از اصلی ترین رکن های هر فیلتر شکن سرور ها می باشند. به دین دلیل که اتصالی که برای شما پدید می آید. کاملا در دست سرور ها قرار دارد و به آن وابسته است. از این رو باید فیلتر شکن شما از لحاظ سروری بتواند در مقابل نیاز های شما پاسخ گو باشد. فیلتر شکن رایگان Limoo VPN دارای سرور های رایگان و بسیار قوی می باشد. که از موقعیت های مختلف و گوناگون جهان به شما سرور های بسیار سریع و قو یرا می دهد. سرور های این فیلتر شکن کاملا نامحدود می باشد. این نامحدود بودن به شما کمک می کند که در دانلود ها هیچ مشکلی نداشته باشید. به دلیل سرعت بالا و نامحدود بودن این سرور ها شما می توانید در هر کاری از آن استفاده کنید و استفاده لازم را از آن ببرید.

 

نمایش تایمر اتصال داخل فیلتر شکن Limoo VPN

با داخل شدن به فیلتر شکن و انتخاب سرور مد نظرتان سپس اتصال شما برقرار می شود. در سمت بالایی تایم و زمان اتصال شما به نمایش گذاشته خواهد شد. که علاوه بر آن سرعت دانلود و آپلود شما هم در صفحه اصلی کاملا معلوم می باشد. این کار به شما کمک می کند از سرعت خود و مدت زمانی که به فیلتر شکن متصل هستید را به شما نشان دهد و از آن آگاه باشید.

 

در این قسمت تست سرعتی را از فیلتر شکن لیمو برای شما گرفتیم:

 

 

 

همان طور که دیدید سرعت فیلتر شکن Limoo VPN بسیار بالا بوده است و به شما کمک می کند به هر بخشی از فضای مجازی به راحتی دسترسی داشته باشید.

 

لینک دانلود فیلتر شکن Limoo VPN به صورت مستقیم

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

15 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

15 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

15 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago