دانلود فیلتر شکن رایگان و بدون قطعی Tondar VPN

دانلود فیلتر شکن رایگان Tondar VPN به صورت مستقیم

فیلتر شکن ها امروزه تاثیر خاصی در اوضاع اتاصل ما کاربران اینترنت دارند. اکثر سایت ها و شبکه های اجتماعی معروف در کشور ما تحریم می باشند. این تحریم های به وجود آمده مانع از ورود ازادانه ما به داخل این شبکه ها می شود. برای رهایی از دسن این تحریم های مشکل ساز باید از وی پی ان های قوی استفاده نمایید. در این مقاله فیلتر شکن Tondar VPN به شما معرفی و مورد بررسی قرار می دهیم. این فیلتر شکن رایگان و بدون قطعی به شما این امکان را میدهد. که به صورت ازادانه و به دور از هر فیلترینگی به داخل اینترنت بروید و شبکه های اجتماعی مورد علاقه تان را باز کنید.

 

لازم است که به اطلاع شما برسانیم این فیلتر شکن کاملا رایگان می باشد. این یعنی شما می توانید کاملا رایگان و بدون پرداخت هیچ پولی این فیلتر شکن را داشته باشید. فیلتر شکن قوی توندر وی پی ان برای شما می توانید بسیار کار ساز باشد. به این دلیل که علاوه بر سرعت ایمنی بسیار بالایی را هم دارد. این فیلتر شکن برای سنین 3 سال به بالا مناسب می باشد. و شرکت سازنده آن بسیار معتبر و خارجی می باشد که در قبال مشکلات شما جوابگو می باشند.

محیط خاص و جذاب فیلتر شکن Tondar VPN

یکی از قشنگ ترین بخش های این فیلتر شکن ناب محیط آن می باشد. شما با ورود به داخل فیلتر شکن Tondar VPN شاهد یک فضا و محیط بسیار جذاب و خاص خواهید شد. که شما را به طور قطع تحت تاثیر خود قرار می دهد. هنگام اتصال به این فیلتر شکن انیمیشن هایی اختصاص داده شده که برای هر کاربری جذاب می باشد. به علاوه آن بک گراند این فیلتر شکن از رنگ های بسیار محدودی ساخته شده که به هیچ وجه چشم های کاربران را اذیت نمی کند.

 

 

این فیلتر شکن قوی و پرسرعت دارای دو نسخه پریمیوم و عادی می باشد. نسخه عادی این فیلتر شکن کاملا رایگان در دسترس مخاطبان قرار می گیرد. اما برای دسترسی به نسخه پریمیوم فیلتر شکن Tondar VPN باید به صورت ماهانه هزینه ای پرداخت کنید تا بتوانید از آن استفاده بکنید.

توندر وی پی ان برای مناسب همه دستگاه ها

شما می توانید به راحتی این فیلتر شکن را بر روی همه دستگاه های آندروید دانلود نمایید. علاوه بر آن با هر اپراتوری که دارید می توانید به سرور های قوی فیلتر شکن Tondar VPN متصل شوید. با اتصال به آن می توانید از سرعت کاملا اطمینان حاصل نمایید. دانلود و نصب کردن این فیلتر شکن شما را از هر گونه تحریمی آزاد می کند و می توانید در فضای دنیای مجازی به راحتی گردش کنید.

 

با عرض پوزش به دلیل سرعت بد اینترنت و اوضاع نابسامان آن نتوانستیم از فیلتر شکن Tondar VPN تست سرعتی بگیریم و برای شما کاربران گرامی در این قسمت بارگذاری کنیم.

دانلود مستقیم فیلتر شکن Tondar VPN به صورت رایگان با لینک مستقیم

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *