برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن رایگان و تست شده LamassuVpn

بارگیری مستقیم و بدون پیش نیاز

تقریبا بیشتر مخاطبان اینترنت امروزه با مشکل فیلترینگ نیز درگیر هستند. اما برای رهایی از آن بهترین روش ممکن استفاده از فیلتر شکن ها می باشد. اما با توجه به بررسی هایی که تیم ما انجام داده اند. یکی از بهترین نرم افزار ها و راه های برای رفع فیلتر های به وجود آمده. نیز فیلتر شکن LamassuVpn می تواند یکی از گزینه های فکر شده باشد. که در کنار امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران سرعت بالایی را هم به کاربر های عزیز می دهد. لازم به ذکر می باشد که حجم خود نرم افزار کم می باشد و به راحتی قابل دانلود در هر گوشی نیز می باشد. به علاوه این موضوع همه خدمات داخل نرم افزار رایگان می باشد و در بین کاربران در فروشگاه گوگل پلی توانسته است نمره خوبی را کسب کند و کاربران رضایت کامل را از آن دارند.

 

استفاده از همه خدمات و سرویس های داخل نرم افزار رایگان می باشد و استفاده های گوناگون که این فیلتر شکن به شما می دهد. می توانید در هر کاری از آن نیز بهره ببرید. یکی از قوی ترین کار ها و اصلی ترین این فیلتر شکن در شبکه های اجتماعی کاربرد بسیار خوبی دارد. که سرور های رایگان و غیر پولی فیلتر شکن لاماسو در این باره بسیار عالی نیز عمل می کنند.

با امنیت مانند LamassuVpn

امنیت یک فیلتر شکن بدون شک یکی از مهم ترین رکن های هر وی پی ان می باشد. که کمک می کند شما به صورت مداوم و پیوسته اتصال قوی و بدون خطر را داشته باشید. فیلتر شکن LamassuVpn سرور های بسیار قوی و نهایت امنیت را دارد. که از همه داده های کاربران محافظت می کند. علاوه بر این موضوع تونل امنیتی با یک نوع عبور و تبادل کردن اطلاعات کاربران می باشد. که این کار یک فضا و محیط امن و بدون رسیک و خطر را ایجاد می کند. تا هیچ کسی این اجازه را نداشته باشد که به داده های شما دسترسی و وارد شود.

 

سرور های قوی و پر قدرت

قدرت و سرعت اصلی یک فیلتر شکن در سرور های آن می باشد. که چگونه می تواند برای کاربران کارایی مورد نیاز را بکند. باید توجه داشت که LamassuVpn غیر پولی و کاملا رایگان می باشد. اما دارای سرور های بسیار قوی در کنار این رایگان بودن را دارا است. از همین رو باید توجه داشت که شما می توانید در دانلود ها و حتی بازی هایی مانند کالاف ، فیفا موبایل و باقی بازی های آنلاین نیز از این فیلتر شکن استفاده کنید. فیلتر شکن  وان وان وان وان در هر زمینه ای می تواند خدمات و سرویس های قوی و بهترین را به شما عزیزان نیز ارائه دهند.

در این قسمت شاهد تست سرعت فیلتر شکن قوی LamassuVpn هستیم:

با این سرعتی که این وی پی ان در اختیار شما قرار می دهد می توانید در دانلود های سنگین هم از تمام ویژگی های نرم افزار استفاده کنید.

دانلود فیلتر شکن LamassuVpn برای آندروید

alvand

Recent Posts

دانلود تنها فیلتر شکن فعال در ایران Nox VPN مخصوص آندروید

اتصال راحت و بدون محدودیت به ناکس وی پی ان در این روز ها که…

21 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی جدید و پرسرعت دینو DinoVPN

دانلود با لینک مستقیم + تست سرعت در فضای مجازی امروزه که همه و اکثر…

21 ساعت ago

دانلود راحت با لینک مستقیم فیلتر شکن پر سرعت رایگان Foxy VPN

رایگان به صورت مستقیم برای آندروید امکان این مورد که هر کاربری امروزه به فیلتر…

21 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع و نامحدود مجانی Air VPN + لینک دانلود

نصب درجا و امکان رفع فیلترینگ محدودیت های اینترنتی یا فیلترینگ یا به اصطلاح قفل…

22 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع پرقدرت و رایگان Horse VPN

 نحوه نصب و برقراری ارتباط رایگان اگر از دید یک کاربر ایرانی بخواهیم وارد اینترنت…

2 روز ago

دانلود مستقیم فیلتر شکن پرسرعت و کم حجم SpiderNet VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن جدید سپایدر نت این روزها با وجود محدودیت فراوانی که در…

2 روز ago