برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن رایگان و پرایوت Private VPN Pro

دانلود فیلتر شکن Private VPN Pro

داشتن فیلتر شکنی مخصوص برای داده تلفن همراه ایران برای کاربران از اهمیت بالایی برخور دارد. زیرا باتوجه به استفاده زیادی که مردم از نت همراهی ایرانسل همراه اول و باقی اپراتور ها میکنند. باید از وی پی ان قوی و ایمن استفاده کنند. Private VPN Pro از جدید ترین فیلتر شکن های بازار اینترنتی است. و در سر تیتر جدید ترین فیلتر شکن های فروشگاه گوگل پلی قرار دارد. و با توجه به بروزرسانی های جدیدی که بر روی آن انجام شده است بسیار موفق هم عمل کرده است.

 

امنیت و داشتن سرور های نامحدود

این نرم افزار بیش از 50 تا سرور پرایوت و رایگان سرور مختلف را در خود دارد و با استفاده از سرور های مختلفی که دارد. به صورت نامحدود و بدون هیچ قطعی به وب گردی و گردش در فضای اینترنت بپردازید. این فیلتر شکن از لحاظ امنیت و حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی کاربران کامل ایمن و قابل اعتماد است. و این فیلتر شکن هیچ گونه اطلاعات شخصی که در گوشی همراه خود دارد را ذخیره نمی کند و از این بابت خیالتان راحت باشد.

 

بهترنی گزینه برای یوتیوب و آپلود فیلم

با توجه به اینکه مخاطبانی هم هستند که از مدرسه آنلاین یوتیوب در آمد زایی نیز می کنند. و همن طور که آگاه هستید این شبکه در کشور ما مدت زمان زیادی است که در تحریم ها به سر می برد. و باید به وسیله فیلتر شکن وارد آن شد. Private VPN Pro برای Upluad کردن فیلم و دیدن فیلم ها و ویدئو های درون یوتیوب بسیار مناسب است. از لحاظ سرعت آپلودینگ هم بسیار قوی و بدون نقص نیز عمل می کند. در قسمت پایینی این صفحه به شما نشان می دهیم که این فیلتر شکن با چه سرعتی می تواند نیاز های شما را به جا آورد.

 

رایگان و نامحدود بودن Private VPN Pro

نات وی پی ان کاملا رایگان است و شما بدون پرداخت هیچ هزینه ای می تواند یکی از جدید ترین فیلتر شکن های حال حاضر بازار برای خود داشته باشد. این فیلتر شکن هیچ محدودیتی در اتصال و دانلود ندارد. استفاده بدون محدودیت از ویژگی هایی است که در کنار سرعت بالای این فیلتر شکن باید به آن اشاره کرد و توجه به سزایی داشت.

 

محیط ساده و مجذوب کننده

ساختار و دسترسی هایی که این فیلتر شکن دارد جالب و رسما نو آوری به حساب می آید. محیط این نرم افزار بسیار ساده و جذاب می باشد و هیچ چیز مشکلی سازی وجود ندارد و از همه مهم تر نداشتن تبلیغ و یکسره بودن آن خیلی برای کاربران مورد پسند می باشد. در فضا و بک گراند این فیلتر شکن از رنگ های عجیب غریب و شلوغ کاری خبری نیست و فضای بسیار روان و جذابی را دارد به گونه ای که هیچ چیز اظافی در پنل ها و قسمت تنظیمات آن مشاهده نمی کنید .

سرعت فیلتر شکن پرایوت وی پی ان پرو:

همان طور که دیدید محیط این نرم افزار بسیار جذاب و ساده می باشد و از لحاظ سرعت حرفی برای گفتن دارد و خیلی قوی عمل می کند.

دانلود فیلتر شکن رایگان Private VPN Pro

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

6 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

6 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

6 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

1 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

1 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

1 روز ago