برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن رایگان affeTunnel VPN برای آندروید

دریافت رایگان فیلتر شکن بدون مشکل

افزدنی نامحدود و سرعت بالا امروزه در هر فیلتر شکنی دیده نمی شود. در جهت اینکه یک فیلتر شکن ایمن و رایگان را در کنار هم داشته باشید. فقط و فقط می توان در affeTunnel VPN این مورد را مشاهده کرد. فیلتر شکن یکه کاملا رایگان می باشد و بهترین خدمات ممکن را هم به شما می دهد. کافی است برای داشتن قوی ترین وی پی ان از طریق لینک آخر مقاله استفاده کنید تا این وی پی ان را دریافت کنید. امروزه همه کاربران حداقل یک بار هم که شده از VPN ها استفاده کرده اند. بدین دلیل که محدودیت های اینتنرتی بسیار زیاد شده است و بدون فیلتر شکن نمی توان به بسیاری از قسمت های اینترنت دسترسی داشت.

 

افعی تونل از جدید ترین فیلتر شکن ها به حساب می آید. که توسط چندین شرکت مختلف ساخته شده است. این فیلتر شکن برای بسیاری از کار های شما می تواند بهترین گزینه ممکن باشد. اما بایدبه این توجه داشت که خدمات دهی این فیلتر شکن کاملا هم رایگان است و نیاز به دادن هیچ پولی جهت استفاده از ان نیست. یکی از مهم ترین ویژگی های این فیلتر شکن کارایی ساده و بدون مشکل است. که شما می توانید به راحیت و با چند کلید ساده قوی ترین اتصال ممکن را داشته باشید.

IP ثابت یعنی نهایت ایمنی affeTunnel VPN

باید توجه داشت به این موضوع که ای پی ثابت از مهم ترین ویژگی های این فیلتر شکن می باشد. affeTunnel VPN دارای IP ثابتی می باشد که به شما امکان می دهد به صورت کاملا ناشناس به سور های خارجی وصل شوید. یعنی شما به هیچ وجه شناسایی نمی شوید. یا موقعیت فعلی شما در اختیار برنامه است و بس. رد پای شما در جهت برقراری و متصل شدن به سرور های کشور دیگر به وسیله این ثابت بود آی پی کاملا پاک می شود. یعنی شما یک اتصال قوی و بدون مشکل را خواهید داشت و امنیت اینترنت و اتصال شما دقیقا چندین برابر می شود.

 

دارای قابلیت تونل کردن برنامه ها

یکی از قابلیت های مهم و جذابی که فیلتر شکن دارد تونل کردن برنامه ها است. به گونه ای که شما در عین برقراری و متصل شدن به فیلتر شکن می توانید از برنامه ای دیگر هم استفاده کنید. به گ.نه ای که هیچ مشکل و قطعی برای اتصال شما پیش نیاید. این مورد به خاطر ایجاد یک تونل می باشد که توسط خود فیلتر شکن ایجاد و ساخته می شود. که می توانید به صورت همرمان از چندین برنامه مختلف استفاده کنید.

 

لازم است که این مورد را بدانید فیلتر شکن رایگان affeTunnel VPN دارای سرعت بسیار بالای می باشد. که به شما اجازه می دهد حجیم ترین فایل ها و فیلم ها را در بهترین زمان ممکن دانولد کنید. برای اثبات این سرعت بالا می توانید فیلمی که در اینجا قرار داده شده است را نگاه کنید.

 

لازم به هیچ توضیح دادنی نیست با این سرعت دانلود شما می توانید به هر چیزی که در اینترنت می خواهید برسید.

 

لینک دانلود فیلتر شکن affeTunnel VPN

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

17 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

17 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

17 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago