برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن رایگان Blaze VPN با لینک مستقیم

تجربه اتصالی پایدار با بلیز وی پی ان

امروزه همه کاربران به چند دسته تقسیم می شوند. دسته ای که از فضای اینترنت کسب درآمد می کنند. دسته ای دیگر کاربرانی که از شبکه های اجتماعی استفاده روزانه و تولید محتوا می کنند. برای همه کاربران امروزه با توجه به شرایط داشتن یک فیلتر شکن قوی قطعا از نیار های هر کاربری می باشد. از این رو در این مقاله یک فیلتر شکن رایگان به اسم Blaze VPN را به شما کاربران عزیز معرفی کرده ایم. این فیلتر شکن از لحاظ امنیتی و سرعت بسیار قوی بوده و با توجه به رایگان بودن آن بسیار عالی می باشد. در ادامه به همه نقاط قوت و ضعف این فیلتر شکن پرداخته ایم پس تا آخر این بخش با ما همراه باشید.

 

این فیلتر شکن برای همه کاربران و همه سنین مناسب می باشد. به گونه ای که محتوای بد و غیر شرعی در آن دیده نمی شود. به صورت کلی این فیلتر شکن از نرم افزار های بی نظیر حال حاضر مارکت اینترنت می باشد. این فیلتر شکن در سال 2023 عرضه شده است و تا به الان توانسته است توجه کاربران را به خود جلب کند. لازم به ذکر است که اجازه ورود به هر قسمتی از اینترنت را به وسیله این فیلتر شکن قوی دارید.

بروز رسانی های مداوم فیلتر شکن Blaze VPN

نکته مهم در مورد این فیلتر شکن آپدیت های مداوم و همیشگی آن ها می باشد. که در صورت بروز هر مشکلاتی طی چندین روز آپدیتی برای نرم افزار ارائه می دهند که برای رفع این مشکلات می باشد. به صورت کلی سرور های فیلتر شکن Blaze VPN هم ماهانه آپدیت می شوند. که این مورد بسیار کمک می کند اتصال پایدار تری را داشته باشید. در هر صورت شما با داشتن این VPN امکانات بی نظیری را خواهید داشت.

ایجاد دیوار سپری محافظ

برای نرم افزار هایی مانند فیلتر شکن که باید مجوز هایی در گوشی همراه برای آن صادر شود. مهم است که نرم افزار مورد استفاده شما از ایمنی بالایی برخور دار باشد. از این رو شما کاربران با داشتن فیلتر شکن رایگان Blaze VPN می توانید بالا ترین سطح ایمنی را داشته باشید. و در قبال یک سری خطرات مانند یک دیوار سپری عمل می کند. که اجازه ورود متجاوز ها به داخل اطلاعات شخصس شما داده نشود. به صورت کلی بلیز وی پی ان می تواند کاملا امنیت شما را تامین کند.

 

آپدیت مداوم سرور ها

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این فیلتر شکن سرور های قوی آن می باشد. Blaze VPN دارای سرور های زیاد و قوی می باشد. که به صورت مداوم بروزرسانی و آپدیت می شوند. این کار در بهبور کیفیت و سرعت سرور ها تاثیر مستقیم دارد. از این رو می توانید به وسیله این سرور ها یک اتصال بسیار قوی و پایدار را داشته باشید.

 

فیلتر شکن رایگان Blaze VPN را می توانید از طریق لینک زیر که برای شما قرار داده شده است. به صورت رایگان و لینک دهی مستقیم برای سیستم عامل آندروید دانلود نمایید.

 

لینک دانلود فیلتر شکن رایگان Blaze VPN به صورت مستقیم

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم فیلتر شکن نامحدود اوکی Okk VPN

دریافت یکسره و مستقیم وی پی ان اوکی حتی امروزه از کوچک ترین کار های…

5 ساعت ago

دانلود سریع فیلتر شکن قوی پرسرعت Lemon Vpn

دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی لیمو امروزه در دنیای اینترنت داشتن وی پی ان مطمئن…

5 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی جدید رایگان Aurora VPN

دریافت رایگان با اتصال بدون قطعی هر کاربری بدون شک امروزه با نحوه کارکرد فیلتر…

5 ساعت ago

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

1 روز ago