دانلود فیلتر شکن رایگان Dobar VPN از گوگل پلی

نحوه اتصال و راه اندازی دوبار وی پی ان

لازم به ذکر است که همه کاربران دنیای اینترنت امروزه با محیط فیلتری شده اینترنت آشنا هستند. اکثر شبکه های اجتماعی معروف امروزه در کشور ما در فیلترینگ شدید بسر می برند. جهت رفع این تحریم ها باید از فیلتر شکن استفاده کنید. فیلتر شکن رایگان Dobar VPN این امکان را به شما می دهد که از تمامی فیلترینگ ها عبور نمایید. این فیلتر شکن از سرعت بسیار بالایی برخور دار است که شما می تواند به هرچیزی که می خواهید دسترسی داشته باشید. از طرفی این فیلتر شکن کاملا رایگان برای شما قابل دانلود و استفاده می باشد. از این رو شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه اظافه ای به این VPN وارد شوید و استفاده نمایید.

 

ایجاد یک فضای ایمن و بدون محدودیت را به شما کاربران عزیز می دهد. فقط لازم است این نرم افزار را در گوشی خودتان نصب نمایید. برای دانلود این فیلتر شکن چندین راه مختلف از بخش های مختلف اینترنت وجود دارد. اما از همه ایمن تر و معتبر تر فروشگاه گوگل پلی می باشد. شما می توانید این فیلتر شکن را به راحتی در گوگل پلی دانلود نمایید. جهت دانلود فقط کافی است اسم فیلتر شکن را در گوگل پلی سرچ کنید. با سرچ می توانید فیلتر شکن رایگان Dobar VPN از گوگل پلی به راحتی و آسانی دانلود نمایید. البته لازم به ذکر است که خود این برنامه در تحریم هایی به سر می برد و ورود به داخل آن ممکن است یکم زمان بر و مشکل ساز باشد برای شما ولی با اتصال به یک فیلتر شکن به راحتی می توانید به این برنامه هم وارد شوید.

دریافت قوی ترین سرور ها Dobar VPN

این فیلتر شکن وی ترین سرور ها را در اختیار شما قرار می دهد. سرور های فیلتر شکن دوبار وی پی ان دارای سرعت بسیار بالایی می باشند. البته لازم به ذکر است که این سرور ها علاوه بر سرعت امنیت بسیار بالایی را برای شما به وجود می آورند. استفاده از این سرور ها و متصل شدن به آن امکان ورود شما را به هر قسمتی از فضای اینترنت فراهم می کند. البته باید توجه داشت که این سرور ها و این فیلتر کن فقط برای سیستم عامل آندروید کار می کنند. یعنی شما کاربران عزیز نمی توانید با سیستم هایی مانند آیفون و ویندوز از این فیلتر شکن قوی و رایگان استفاده نمایید.

 

حفظ حریم خصوصی کاربران

بدون شک از مهم ترین قسمت های هر فیلتر شکن سطح ایمنی آن می باشد. امروزه بسیاری از فیلتر شکن آنجوری که باید امنیت کاربران را تامین نمی کنند. که این مورد باعث می شود که داده های شخصی شما به خطر بیوفتد. اما فیلتر شکن Dobar VPN از قوی ترین امکانات امنیتی برخور دار می باشد. به طوری که از تمامی داده های شخصی شما به صورت اختصاصی محافظت می کند. علاوه بر آن شما می توانید مجوز های لازم را به این فیلتر شکن بدهید جوری که جهت دسترسی شما به این فیلتر شکن به داده های شما به دست خودتان می باشد.

دانلود به صورت مستقیم از APKSAZ

شما کاربران گرامی به راحتی از طریق لینک زیر به صورت کاملا رایگان از طریق سایت معتبر apksaz می توانید این فیلتر شکن را  برای سیستم عامل های اندروید دانلود نمایید.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن Dobar VPN 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *