برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود جدید ترین فیلتر شکن رایگان FreeFlow VPN

اتصال راحت به فیلتر شکن رایگان

هر گونه صفحه مجازی و سایت های خارجی امروزه در تحریم های سنگینی به سر می برند. به همین خاطر برای رفع این ترحیم ها باید به وی پی ان قوی متصل شوید. تا با تغییر آی پی شما به وسیله سرور ها شما را به عنوان کاربر یک کشور دیگر وارد آن قسمت کند. فیلتر شکن رایگان FreeFlow VPN در این مورد بسیار عالی و بی نقص می باشد. این فیلتر شکن از حدید ترین نرم افزار ها می باشد. که از قوی ترین و جدید ترین پروتکل های امنیتی و سرور های بی نظیر را دارا می باشد. که کمک می کند سرعت اینترنت شما بسیار بهتر و اجازه ورود افراد غیره را به حریم شما نیز به هیچ عنوان نمی دهد.

 

این فیلتر شکن کاملا رایگان قابل دانلود برای همه می باشد. کاربران عزیز می توانند به راحتی فقط با وارد شدن به سایت APKSAZ به راحتی و به صورا کاملا مستقیم فیلتر شکن مورد نظر شان را دانلود کنند. در این سایت که همه فیلتر شکن ها را به صورت دقیق بررسی و نقد می کند. می توانید فیلتر شکن مورد نیاز و بهترین گزینه را با توجه به توضیحات انتخاب کنید. حتی به صورت مستقیم و رایگان هم دانلود کنید.

اتصال راحت و بدون دردسر

هر فیلتر شکنی چندین مرحله و نقشه راهی برای برقراری اتصال دارد. باید توجه داشت که فیلتر شکن FreeFlow VPN در این مورد بسیار عالی و ساده می باشد. طوری که فقط لازم است سرور مورد نظرتان را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید. سپس بعد از مدت کوتاهی می بینید که صفحه و بک گراند نرم افزار به رنگ سبز در می آید. این مورد یعنی اتصال شما برقرار شده است. حال شما می توانید به همه تحریم ها دست رد بزنید و به همه چیز در فضای اینترنت دسترسی داشته باشید.

 

کمک به برقرای اتصال و منوی جذاب FreeFlow VPN

هر فیلتر شکنی دارای یک صفحه می باشد که به آن منو می گویند. در این بخش می تواند شما شاهد چیز های گوناگون باشید. که در اتصال و موارد دیگر می تواند کمک بالایی را به کاربران عزیز بدهد. به عنوان مثال در فیلتر شکن FreeFlow VPN منوی آن شامل چندین بخش به نام About ، Help ، Change Language می باشد. که در هر یک از این موارد به چیز خاصی اشاره می کند.

  • About: در این قسمت شما می توانید همه جزئیات و اطلاعات لازم در باره فیلتر شکن FreeFlow VPN را به دست آوردید. از شرکت سازنده تا همه اطلاعات جزئی که می تواند برای دسته ای از کاربران خاص و جذاب باشد.
  • Help: در این بخش شما ممکن است در برقراری اتصل به مشکلاتی بربخورید. اما جای نگرانی نیست چون این فیلتر شکن دارای پشتیبانی همیشگی می باشد. کا با ورود به این بخش شما می توانید طریقه ارتباط با پشتیبانی را یاد بگیرید.
  • Change Language: این فیلتر شکن دارای زبان های مختلف دنیا می باشد که منوی آن را به آن زبان در می آورد. با ورود به این بخش می توانید به راحتی این مورد را اعمال کنید. و با توجه به سلیقه خود زبان پیش فرض نرم افزار را انتخاب نمایید.

 

دانلود فیلتر شکن FreeFlow VPN

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

1 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

1 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

1 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

1 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

1 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

1 روز ago