دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده

اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را برای شما بررسی کنیم. قطعا به این نتیجه می رسیم که یک ابزار بسیار مهم و کاربردی می باشد. که شما عزیزان می توانید با اتصال و استفاده از آن به بهترین اتصال و سرعت ممکن خود برسید. در این مقاله فیلتر شکن رایگان Komodo VPN برای شما قرار است مورد بررسی قرار دهیم. از دسته فیلتر شکن های قوی و با حجم بسیار پایین که می تواند برای هر کاربری به راحتی قابل دانلود و استفاده در سیستم عامل خود می باشد. از طرفی دیگر کاملا رایگان و در هنگام استفاده و برقراری اتصال شما نیازی نیست. هیچ هزینه ای بابت استفاده و اتصال از سرور های آن بپردازید.

 

ارزش یک نرم افزار کاملا در رضایت کاربران است. در مورد وی پی ان کومودو این مورد کاملا مشاهده می شود. یعنی در صورتی که به قسمت کامنت های این فیلتر شکن در فروشگاه گوگل پلی بروید. می بینید که کاربران رضایت خوبی از کارایی و از همه لحاظ از این فیلتر شکن رضایت کافی را داشته اند. باید به کاربران عزیز این هشدار را بدهیم که این فیلتر شکن فقط برای سیستم عامل آندروید قابل دانلود و نصب می باشد. البته فعلا برای سیستم عامل های دیگر عرضه نشده است.

سرعت ماورایی و مخصوص مبین نت

در کشور ما حال حاضر اپراتور های مختلف وجود دارند. که هر کدام سرعت و اتصال مختص خودش را برای شما به وجود می آورد. که در مورد فیلتر شکن قوی Komodo VPN با توجه به بررسی ها و تست هایی که انجام دادیم. برای اینترنت مودم های مبین نت بسیار مناسب می باشد و سرعت فوق العاده ای را به کاربران می دهد. در همین راستا می توانید به نهایت سرعت در کار های مختلف از آن لذت ببرید. سرعت مخصوص دانلود و بسیار سریع که می توانید مروری ساده و بدون دردسر را در فضای سایت های خارجی و شبکه های اجتماعی خارجی نیز داشته باشید.

 

قابلیت های خاص Komodo VPN

هر فیلتر شکنی دارای یک سری مشخصات و قابلیت هایی است که آن را برتر و بالاتر از نرم افزار های دیگر قرار می دهد. که در این بخش قرار است به امکانات جالب این فیلتر شکن بپردازیم و برای شما به نمایش بگذاریم.

امنیت بالا و غیر قابل نفوذ: نکته ای که وجود دارد فیلتر شکن Komodo VPN از لحاظ سرعت بی نظیر است. که این مورد کافی نیست و باید بدانید که امنیت و سرعت یک جا می تواند یک نرم افزار بی نقص را به شما بدهد. که این VPN از لحاظ امنیت بسیار عالی و کاملا پیشرفته عمل می کند.

سرور های VIP: فیلتر شکن سریع و رایگان Komodo VPN دارای یک سری سرور ها است. که برای اتصال به آن شما باید هزینه کوکچی را به صورت سالانه و اکثرا ماهانه بپردازید. این سرور ها را VIP می نامند که خدمات بیشتر و سرویس های بهتری را برای کاربران ایرانی نیز دارد.

 

در این قسمت تست سرعت فیلتر شکن را می توانید ببینید:

همان طور که شاهد این فیلم بودید با این سرعت در دانلود و آپلود می توانید به هر چیزی که می خواهید در فضای اینترنت برسید.

 

دانلود فیلتر شکن قوی Komodo VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *