برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن رایگان Magic VPN با لینک دهی مستقیم

استفاده مناسب و همیگشی از مجیک وی پی ان

لازم به ذکر است که همه کاربران فضای اینترنت امروزه با مشکلات فیلترینگ کامل سر و کار دارند. تحریم های اینترنتی در اثر یک سری مشکلات های امنیتی و بیشتر مواقع سیاسی به وجود می آیند. که بر روی یک بخش سری بخش ها اعمال می شود و اجازه ورود آزاد را به شما نمی دهند. از این رو برای رفع این تحریم ها باید از نرم افزاری به اسم فیلتر شکن استفاده نمایید. فیلتر شکن Magic VPN بدون شک یکی از بهترین فیلتر شکن رایگان می باشد. این وی پی ان این امکان را به شما می دهد که به صورت کاملا رایگان از سرور های قوی داخل فیلتر شکن استفاده کنید.

 

 

باید توجه داشت که ایجاد یک فضای مناسب و بسیار ساده کاربران را جذب خود می کند. که محیط و فضای این فیلتر شکن بسیار خاص و جذاب می باشد. از طرفی کارایی با این فیلتر شکن بسیار ساده می باشد و مراحل اتصال به مجیک وی پی ان کار اسانی می باشد. از طرفی لازم به ذکر است که همگی کاربران می توانند با ایجاد یک فضای امنیتی با این فیلتر شکن در قبال تمامی تهدیدات هکران و الباقی از اطلاعات خودشان محافظت کنند.

دریافت سرور های مخصوص دانلود با Magic VPN

با داشتن این فیلتر شکن شما دارای یک سری سرور های بسیار قوی و بدون هیچ گونه عیب هستید. این سرور های دارای سرعت بسیار بالا و از همه مهم تر کاملا هم رایگان می باشند. لازم به ذکر است که شما کاربران گرامی می توانید به صورت ساعت ها و نامحدود اتصال پایداری داشته باشید. از همه مهم تر برای دانلود های شما بسیار عالی می تواند باشد و به گونه ای مخصوص دانلود هستند. علاوه بر آن دارای سرور های بسیار مختلف از مکتن های و موقعیت های جغرافیایی گوناگون در دسترس می باشند. شما کاربران با دریافت فیلتر شکن Magic VPN می توانید به راحتی هر چه تمام تر به این سرعت و سرور های قوی دست پیدا کنید.

 

 

ایجاد یک فضای امنیتی و بدون خطر

یکی از مهم ترین قسمت های هر نرم افزار بدون شک ایمنی ان ها به حساب می آید. فیلتر شکن بی نظیر Magic VPN در این مورد توانسته است تمامی انتظارات کاربران را براورده کند. به وسیله این فیلتر شکن می توانید یک فضای امنیتی و بدون خطر را برای خودتان طراحی کنید. حتی این نرم افزار محدودیت اتصال دارد و شما نمی تواند به صورت مداوم و همیشگی به این فیلتر شکن متصل باشید. این کار باعث می شود که اتصال شما از لحاظ ایمنی بالا تر برود و از یک سری خطرات احتمالی در امان بمانید. علاوه بر آن لازم به ذکر است که همگان کاربران می توانند از این فیلتر شکن استفاده کنند. این VPN هیچ محدودیتی برای کاربران در نظر نگرفته است و می توانید در هر شرایطی و سنو سالی این نرم افزار را داشته باشید.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن Magic VPN مخصوص آندروید

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

18 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

18 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

18 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago