برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن رایگان NETGEAR VPN به صورت مستقیم

سرور های پر سرعت فیلتر شکن رایگان NETGEAR VPN + لینک دانلود

هر کاربری تا به حال با مشکل اعصاب خورد کن فیلترینک روبه رو شده است این تحریم ها و فیلترینگ ها بر روی بعضی از برنامه ها و سایت های مهم دنیا اعمال شده اند. برای رهایی از این فیلترینگ ها شما باید از یک وی پی ان قوی استفاده نمایید. فیلتر شکن ها ابزاری برای دور زدن این فیلترینگ ها هستند که وارد بازار های اینترنتی شدند. در این مقاله یک فیلتر شکن بسیار قوی و پرسرعت را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید به صورت آزادانه در دنیای مجازی بگردید. فیلتر شکن NETGEAR VPN که یک فیلتر شکن کاملا رایگان می باشد و شما به راحتی و بدون پرداخت هیچ هزینه ای آن را دریافت نمایید.

 

در کنار رایگان بودن این فیلتر شکن سرور های بسیار پرسرعت را دارد. سرور یکی از حیاتی ترین بخش های یک فیلتر شکن به حساب می اید چون اتصال شما به سرور بستگی دارد. سرور ها می توانند چندین کار را انجام دهند و ستون اصلی فیلتر شکن ها به حساب می آیند. سرور های این فیلتر شکن سرعت بی همتای دارند و اتصالی پایدار را به وجود می آورند. درکنار اتصال پایدار این فیلتر شکن هیچ محدودیتی هم از لحاظ حجمی و هم زمانی ندارد. به صورت کلی شما با یک فیلتر شکن کاملا مطمئن و کامل به اسم NETGEAR VPN طرف هستید که شما را از هر ابزار دیگری بی نیاز می کند.

نحوه کارایی و ایمنی فیلتر شکن NETGEAR VPN

کارایییک فیلتر شکن بسیار طولانی و راه درازی است که اگر بخواهیم برای شما شرح دهیم مقاله بسیار طولانی میشود. به صورت کلی فیلتر شکن ها یک تونل بین راهی ایجاد می کنند که به وسیله سرور ها شما را به یک کشور دیگر وصل می کند. این کار باعث می شود که آن برنامه یا سایت شما را به عنوان کاربر آن کشور شناسایی کند که این کار باعث می شود آزادانه از ش استفاده نمایید.

 

یکی از مهم ترین و اصلی ترین ارکان هر فیلتر شکن قبل از هر چیزی ایمنی و امنیت آن می باشد. فیلتر شکنی که بتواند به صورت کامل از حریم شخصی کاربران حفاظت کند بدون شک یک فیلتر شکن کامل و درجه یک به حساب می آید. فیلتر شکن NETGEAR VPN از امنیت بسیار بالایی برخوردار است که این امر باغث اعتماد کاربران به این فیلتر شکن شده است. این فیلتر شکن در کنار سرعت و ایمنی بالایی که دارد توانسته است توجه کاربران را به خود جلب کند و در زمان عرضه خود دانلود های زیادی را کسب کند.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن NETGEAR VPN

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن رایگان و پرسرعت VyprVPN

دانلود فیلتر شکن VyprVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال که شما را بتواند از…

13 ساعت ago

دانلود VPN سریع Tech Vip برای یوتیوب + نحوه راه اندازی

دانلود فیلتر شکن Tech Vip به صورت رایگان امروزه همگان کاربران با وی پی ان…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرقدرت و قوی Quick Bolt VPN

بارگیری وی پی ان Quick Bolt VPN برای آندروید همه کاربران در محیط اینترنت به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با امنیت بالا Ra Tunnel VPN

دانلود فیلتر شکن Ra Tunnel VPN با لینک مستقیم حفظ حریم شخصی کاربران و به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع Wolf VPN با لینک مستقیم

دریافت گرگ وی پی ان به صورت مستقیم فیلتر شکن را باید یکی از مهم…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص بازی Arnas VPN

دریافت آسان Arnas VPN برای آندروید امروزه فیلتر شکن ها توانسته اند نیاز های اساسی…

13 ساعت ago