برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن سریع لیدا Lida VPN

مجور ورود به سایت های تحریم شده

در دنیای امروز اینترنت تاثیر پذیری بسیار مهمی در زندگی دارد. به این دلیل که در بعضی از کشور ها مانند کشور ما بسیاری از شبکه های مهم اجتماعی تحریم می باشند. و برای ورود به این ها نیازمند نرم افزاری مانند فیلتر شکن هستید. به همین دلیل در این بخش یک فیلتر شکن قوی و سریع به نام Lida VPN را به شما معرفی می کنیم. با داشتن این فیلتر شکن شما می توانید هر فیلترینگ رفع کنید و به صورت ازاد وارد دنیای اینترنت شوید. این فیلتر شکن قابلیت های بسیار پیچیده و منحصر به فردی دارد. که در ادامه به آنها می پردازیم پس تا اخر این مقاله همراه و یاور ما باشید.

 

 

لازم به ذکر است که شما می توانید به صورت اختیاری اعلان های داخل نرم افزار را خاموش کنید. تا هیچ پیامی از طرف فیلتر شکن به شما نیز نشان داده نشود. از همه مهم تر با این کار دیگر خبری از تبلیغ های خسته کننده نیست.

ایمنی بالا و کاربری جذاب Lida VPN

یکی از مهم ترین بخش های هر فیلتر شکن سطح ایمنی آن می باشد. این نکته بسیار مهم است که وی پی ان متصل به آن بتواند از داده های شما به صورت اختصاصی محافظت کند. که در این مورد فیلتر شکن سریع Lida VPN یکی از فیلتر شکن هایی است که از سطح امنیت بسیار والایی برخور دار است. قابل توجه کاربران این فیلتر شکن همه داده ها و اطلاعات شخصی شما را رمز گذاری می کند. این کار باعث می شود که هیچ اجازه به هک شدن شما داده نشود.
علاوه بر ایمنی بسیار بالا این فیلتر شکن یک فضا و کاربری بسیار خاصی را دارد. هنگام استفاده از فیلتر شکن لیدا وی پی ان متوجه این ویژگی منحصر به فرد می شوید. با ورود به قسمت منو این فیلتر شکن شما می تواند هر کاری را با این فیلتر شکن بکنید. از جمله نمره دادن به مفید بودن آن و یا اشتراک گذاری این فیلتر شکن با اطرافیان خود به صورت کلی با داشتن این فیلتر شکن شما یک نرم افزار بسیار عالی را نیز دارید.

 

 

  • داشتن سرور های مخصوص ترید و بازی: یک از ویژگی های مهم و حیاتی این فیلتر شکن داشتن سرور های قوی می باشد. با اتصال به این سرور های پرقدرت شما کاربران گرامی می توانید به اکثریت قسمت های اینترنت دسترسی داشته باشید. از همه جالب تر در انجام کار های ترید کردن و انجام بازی های انلاین خود از آن استفاده نمایید.

فیلتر شکن لیدا چه استفاده ای دارد؟

با اتصال به فیلتر شکن سریع Lida VPN شما یک کاربر آزاد در اینترنت هستید. به گونه ای که می توانید به همه قسمت های اینترنت دسترسی داشه باشید. به گونه ای که هیچ چیزی در اینترنت جلو دار شما نیستو شما می توانید به راحتی و با سرعت بالایی که دارید وارد همه سایت های خارجی تحریم شده شوید. یا به همه شبکه های اجتماعی دنیا سر بزنید و گردش خود را انجام دهید.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن Lida VPN

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

15 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

15 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

15 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago