برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن سریع مخصوص بازی VITAL VPN

اتصال قوی و بدون محدودیت

در فضای مجازی امروزه کاملا این موارد را می بینیم که کاربران به سمت دنیای بازی های آنلاین رفته اند و علاقه زیادی را در این باره نشان داده اند. اما خب واضع است که سرعت اینترنت در کشور ما چندان قوی نیست که بتواند اجرای این موارد را ممکن کند. به همین خاطر کاربران به صورت عمده از دی ان اس و یا VPN استفاده می کنند. فیلتر شکن مخصوص بازی VITAL VPN مناسب گیمر ها می باشد. کاربران عزیز توجه کنند که این فیلتر شکن از سرور های قوی و سریعی برخور دار می باشد. نکته جالب کاملا رایگان نیز می باشند و می توانید به آن ها متصل شوید. کاربرانی که از این وی پی ان استفاده کردند نتیجه خوبی گرفته اند.

 

 

باید به این مورد توجه داشت که سرویس های ارائه دهنده خدمات VITAL VPN به صورت رایگان ارائه می شود. از طرفی دارای قوی ترین تیم های ایمنی می باشد که شما می توانید به راحتی اتصال خود را بدون نگرانی برقرار کنید. حتی برای دانلود آن شما نیاز به هیچ پیش نیازی ندارید. و در جهت اتصال به آن فقط کافی است آن را در سیستم خود نصب و با یک کلیک ساده متصل شوید و به همه اینترنت دسترسی داشته باشید.

چگونگی اتصال به VITAL VPN

هر فیلتر شکن در راستای برقراری ارتباط با سرور ها یک نقشه راه دارد. که در این قسمت چگونگی برقراری اتصال به فیلتر شکن “VITAL VPN” را برای شما کاربران عزیز کاملا به صورت جزئی نیز شرح داده ایم.

نخستین قدم در دانلود کردن برنامه است برای دانلود این فیلتر شکن شما می توانید از GOOGLE PLAY دانلود کنید. اما خب به خاطر اینکه این سرویس تحریم می باشد ممکن است کار را برای کاربران اندکی مشکل ساز باشد. به همین خاطر تیم ما برای شما لینک دانلود این فیلتر شکن را در آخر مقاله برای شما قرار داده اند.

  • بعد از دانلود کردن باید این فیلتر شکن را نصب کنید. با وارد شدن به داخل فیلتر شکن شما می توانید از طریق قسمت سرور ها سرور مد نظرتان را انتخاب کنید و با توجه به اینترنت شما پینگ مورد نظر را دریافت نمایید.
  • پس از این موضوع با برگشتن به صفحه اصلی نرم افزار با یک کلیک ساده بر روی وسط صفحه نمایش می توانید ارتباط را برقرار کنید و به همه قسمت های اینترنت دسترسی داشته باشید.

 

 

 

مناسب برای گوشی های آندروید

نکته ای که اینجا وجود دارد فیلتر شکن ویتال یا همان VITAL VPN مناسب گوشی های عامل سیستم آندروید است. به گونه ای که شما می توانید بر روی همه گوشی های آندروید چه جدید و قدیمی با آندروید پایین این فیلتر شکن را دانلود و سپس نصب نمایید. و به انجام بازی های آنلاین با بالا ترین سرعت ممکن بپردازید. در جهت دانلود این فیلتر شکن می توانید از این لینک رایگان استفاده کنید.

 

دانلود فیلتر شکن قوی VITAL VPN

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

6 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

6 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

6 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

1 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

1 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

1 روز ago