برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن سریع و قوی Supto Max VPN

دانلود فیلتر شکن Supto Max VPN به صورت کاملا رایگان

هر کاربری برای استفاده از فیلتر شکن قطعا از سرعت ان می پرسد. هر فیلتر شکنی مهم است که از چه سرعتی بر خوردار است و برای ورود به دنیای اینترنت به صورت آزادانه چگونه سرعتی را به شما می دهد. در کنار آن قوی بودن و سریع بودن فیلتر شکن بسیار مهم می باشد که بتواند یه تجربه آزادانه و سریع را برای کاربران ایجاد کند. فیلتر شکن سریع و قوی Supto Max VPN از فیلتر شکن های جدید فروشگاه گوگل پلی است که در همان ابتدای ورود به دنیای اینترنت توجه زیادی به آن شد. در کمترین زمان تعداد دانلود های چشم گیری را این فیلتر شکن داشت و اکثریت مردم از آن راضی بوده اند.

 

کاربری ساده و تازه فیلتر شکن Supto Max VPN

نکته ای که در مورد این فیلتر شکن بسیار جالب می باشد کاربری ساده آن می باشد. شما می توانید از این فیلتر شکن سریع استفاده کنید بدون برخورد با هیچ باگ و مشکلی در کاربری آن برنامه نویسان این فیلتر شکن توجه خاصی به این مورد داشته اند. مورد بعدی متفاوت بودن محیط کاربری آن است شما هنگامی که وارد این فیلتر شکن می شوید با یک محیط جدید روبهرو خواهید شد که آن خود به گونه ای جالب می باشد. برای اتصال به سرور های داخل این فیلتر شکن نیاز به وارد کردن یک یوسر نیم و پسورد مد نظرتان است و سپس فقط با یک کلیک ساده می توانید به این فیلتر شکن متصل شوید.

سرور های پر سرعت Supto Max VPN

اصلی ترین رکن و مهم ترین ویژگی فیلتر شکن ساپتو مکس وی پی ان دارا بودن از سرور های پر سرعت و قوی است. سرور هایی که در این فیلتر شکن موجود هستند در کنار سریع بودن کاملا هم رایگان می باشند. با توجه به اینکه این سرور ها رایگان می باشند می توانند به صورت نامحدود برای شما کار کنند یعنی شما بدون هیچ محدودیت حجمی و زمانی می توانید از سرور های این فیلتر شکن سریع و قوی استفاده نمایید. شما کاربران گرامی با نصب فیلتر شکن Supto Max VPN از هر فیلتر شکن و نرم افزار دیگری از بابت سرور ها بی نیاز خواهید بود چون سرور های این فیلتر شکن از لوکیشن های مختلف برخوردار هستند و انواع سرور برای هر اپراتور اینترنی دارند.

 

مناسب برا همه اپراتور های داخلی ایران

نکته ای که می تواند برای شما کاربران بسیار جذاب باشد این است که این فیلتر شکن برای همه اینترنت های داخل ایران مناسب می باشد. یعنی که شما با اینترنت های ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و حتی وای فای متصل شوید و یک اتصال سریع و آنی را با فیلتر شکن Supto Max VPN داشته باشید.

لازم به ذکر است که به دلیل سرعت نه چندان جالب اینترنت در این روز ها نتوانستیم از این فیلتر شکن تست سرعت بگیریم و برای شما کاربران در این قسمت بارگذاری کنیم. اما این وضعیت دائمی نخواهد بود در کوتاه ترین زمان ممکن قطعا این وضعیت هم بهتر خواهد شد و از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشید.

 

لینک مستقیم دانلود فیلتر شکن سریع Supto Max VPN

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن رایگان و پرسرعت VyprVPN

دانلود فیلتر شکن VyprVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال که شما را بتواند از…

13 ساعت ago

دانلود VPN سریع Tech Vip برای یوتیوب + نحوه راه اندازی

دانلود فیلتر شکن Tech Vip به صورت رایگان امروزه همگان کاربران با وی پی ان…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرقدرت و قوی Quick Bolt VPN

بارگیری وی پی ان Quick Bolt VPN برای آندروید همه کاربران در محیط اینترنت به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با امنیت بالا Ra Tunnel VPN

دانلود فیلتر شکن Ra Tunnel VPN با لینک مستقیم حفظ حریم شخصی کاربران و به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع Wolf VPN با لینک مستقیم

دریافت گرگ وی پی ان به صورت مستقیم فیلتر شکن را باید یکی از مهم…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص بازی Arnas VPN

دریافت آسان Arnas VPN برای آندروید امروزه فیلتر شکن ها توانسته اند نیاز های اساسی…

13 ساعت ago