برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن سریع و پرقدرت AdGuard VPN

نحوه راه اندازی و اتصال

امیروزه ایجاد یک فضای ایمن و قوی برای سرویس های فیلتر شکن بسیار مهم می باشد. از آن جایی که اکثر بخش های مهم فضای مجازی در کشور ما در تحریم به سر می برد. برای ورود و دسترسی به این بخش ها نیاز به یک فیلتر شکن دارید. اما بسیار مهم و حیاتی است که فیلتر شکن مورد نظر دارای یک سری از اصل های مهم و اساسی باشد. فیلتر شکن AdGuard VPN که یک فیلتر شکن سریع و پرقدرت است می تواند به شما کمک زیادی را بکند. واضع است برای هر کاری در اینترنت باید از سرعت خوبی برخوردار باشید. با این فیلتر شکن شما از سرعت بسیار بالایی برخور دار هستید و می توانید به همه قسمت های اینترنت وارد شوید.

 

نکته مهم در مورد این فیلتر شکن دسترسی اسان و کارایی ساده ان می باشد. شما به راحتی می توانید به همه بخش های این فیلتر شکن دسترسی داشته باشید. و برای اتصال به آن لازم است شما یک سری از اطالاعات خودتان را وارد کنید تا هویت شما را این فیلتر شکن به ثبت برساند. سپس با یک کلیک ساده و در نهایت سادگی می توانید از خدمات رایگان و بسیار قوی این وی پی ان استفاده نمایید. نکته بسیار مهم که این فیلتر شکن کاملا رایگان در اختیار همگان کاربران قرار می گیرد.

اتصال به سرور های قوی AdGuard VPN

سرور های هر فیلتر شکن یکی از حیاتی ترین قسمت های این نرم افزار ها به حساب می ایند. به گونه ای که تمام اتصال شما پایدار به این سرور ها است. شما هنگام اتصال به عنوان مثال به سرور کشور آلمان، شما به عنوان یک کاربر آلمانی وارد آن سایت یا برنامه مورد نظر خودتان می شوید. که این کار کاملا مخفیانه صورت می گیرد و باعث می شود که شما را نتواند شناسایی کند. از این رو بسیار مهم و حیاتی است که سرور های فیلتر شکن شما کاملا ایمن و البته قوی باشند.

 

این فیلتر شکن AdGuard VPN سرور های زیادی را در اختیار شما قرا م یدهد که کاملا هم رایگان است. با اتصال به این سرور ها می توانید شما به همه بخش های اینترنت دسترسی داشته باشید. علاوه بر ان دانلود های خودتان را به راحتی و به دور از هر گونه مشکلی نیز انجام دهید.

پشتیبانی از زبان های مختلف

بعضی از کاربران ممکن است که بر روی زبان انگلیسی مسلط نباشند. از این رو کار برای آن ها اندکی سخت خواهد شد. البته فیلتر شکن AdGuard VPN از چندین زبان مختلف و سطح اول دنیا برخور دار است. که کاربران هنگام استفاده از این فیلتر شکن بتوانند از آن استفاده نمایند. لازم به ذکر است که این فیلتر شکن زبان فارسی را پشتیبانی نمی کند.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن AdGuard VPN به صورت رایگان

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن پرسرعت سریع و بدون مکث Ngao VPN

استفاده های متفاوت از فیلتر شکن امروزه کاربران با دیدگاه های مختلف از فیلتر شکن…

16 ساعت ago

دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی و بدون قطعی TOYO VPN

اتصالی پایدار با اولترا لینک وی پی ان ها امروزه یک نرم افزار پر کاربرد…

17 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرسرعت جدید قوی cherry VPN

اتصال آسان به همه سرور ها امکان این وجود دارد که کاربران امروزه اولین بار…

17 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی رایگان مخصوص یوتیوب Stealth VPN

اتصال یکسره بدون قطع و وصلی اگر بخواهیم که فیلتر شکن ها را امروزه به…

17 ساعت ago

نصب سریع و دانلود فیلتر شکن قوی رایگان EagleEye VPN

دریافت راحت با لینک دهی مستقیم امروزه کاملا شاهد این موضوع هستید. که فیلتر شکن…

2 روز ago

دانلود فیلتر شکن پرسرعت و قوی نامحدود Xyra VPN

جدید ترین و بهترین فیلتر شکن در انتخاب هر برنامه ای شما چند چیز را…

2 روز ago