دانلود فیلتر شکن سریع Wolf VPN با لینک مستقیم

دریافت گرگ وی پی ان به صورت مستقیم

فیلتر شکن را باید یکی از مهم ترین ابزار های اینترنتی در نظر گرفت. به دلیل امکانات و خدماتی که در اختیار شما قرار می دهد. و با توجه به تحریم های زیاد و بسیار اذیت کننده به آن نیاز پیدا خواهید کرد. فبلتذر شکن Wolf VPN دارای ویژگی های بسیاری می باشد که در ادامه مقاله کاملا به آنها می پردازیم. پس تا اخر با ما همراه باشید تا از وضعیت این فیلتر شکن با خبر شوید. این فیلتر شکن برای سیستم عامل های آندروید به صورت کاملا رایگان در دسترس می باشد.

 

این فیلتر شکن دارای کاربری بسیار ساده و روانی می باشد. با گونه ای که شما می توانید فقط با یک کیلیک ساده به آن متصل شوید. علاوه بر ان برای اتصال به ان نیاز به هیچ پیش نیازی ندارید. سرور های زیاد ایمنی بالا و اتصال سریع و پایدار از ویژگی هایی است که این فیلتر شکن در اختیار شما قرار می دهد. در ادامه به صورت اختصاصی به هر کدام از این ها می پردازیم.

قابلیت اشتراک گذاری در داخل اپ

شما می توانید با رفتن به قسمت منو و سپس تنظیمات این فیلتر شکن را به راحتی به اشتراک بگذارید. شما کاربران با اشتراک این فیلتر شکن بین دوستانتان امتیاز می گیرید. که این امتیاز ها باعث می شود که خدمات بهتر و بیشتری از سوی این فیلتر شکن نیز به شما برسد.

دانلود آسان و مستقیم Wolf VPN

برای کاربرانی که به وی پی ان دسترسی ندارد که وارد فروشگاه گوگل پلی شوند مناسب می باشد. به طوری که فایل نصب و دانلود فیلتر شکن Wolf VPN را می توانید در سایت ما به راحتی دانلود نمایید. از طرفی با ورود به داخل سایت اپک ساز می تواند فیلتر شکن های زیاد و گوناگونی را داشته باشید و آن ها را دانلود نمایید.

 

برخورداری از سرور های پرسرعت

برای هر وی پی انی ممکن است سرور ها اصلی ترین قسمت آن باشد. به این دلیل که اتصال شما کاملا به ان وابسته است. به طوری که این اتصال در سرعت شما هم تاثیر مستقیم را دارد. فیلتر شکن Wolf VPN دارای سرور های زیاد و از همه مهم تر بسیار قوی می باشد که برای هر کاری می تواند جواب گو باشد. از طرفی با سرعتی که این فیلتر شکن دارد شما می توانید دانلود های خودتان را در هر حجمی که باشد بکنید.

  1. داشتن سرور های متناسب هر اپراتور: این فیلتر شکن از ویژگی های مهمی که دارد ، سرور های قوی می باشد که برای هر اینترنتی مناسب هستند. حال شما نیاز ندارید که برای اینترنت های اپراتورای مختلف فیلتر شکن های مختلف استفاده نمایید. با اتصال به سرور های فیلتر شکن Wolf VPN می توانید این مورد را کاملا خودتان ببینید.
  2. بدون هیچ گونه محدودیتی: شما هنگام اتصال به فیلتر شکن گرگ هیچ محدودیتی ندارید. یعنی شما می توانید یک اتصال بدون قطعی و نامحدود را زا همه لحاظ داشته باشید.

با عرض پوزش به دلیل قطع و وصلی هایی که پیش آمد موفق به تست گیری از فیلتر شکن Wolf VPN نشدیم.

 

دانلود فیلتر شکن Wolf VPN با لینک مستقیم برای آندروید

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *