برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن فست و امن Shiva VPN

برقراری اتصالی امن و سریع

امروزه در فضای مجازی به ندرت می بینیم که کسی با فضای فیلتر شکن آشنایی نداشته باشد. دسته ای از نرم افزار ها که امروزه بسیار پر کاربرد و حیاتی هستند. به گونه ای که این وی پی ان به شما خدماتی عالی و بدون مشکل را ارائه می دهند. باید توجه داشت که کارایی و سرعت فیلتر شکن ها امروزه بسیار مهم است. با داشتن فیلتر شکن Shiva VPN به همه چیزی که می خواهید می توانید دست یابید. شیوا وی پی ان بسیار فیلتر شکن امن و ایمنی می باشد که در ادامه مقاله کامل و اختصاصی به امنیت آن خواهیم پرداخت. پس لازم است تا آخر این بخش همراه و یاور ما باشید.

 

باید اندیشید که چجوری یک فیلتر شکن می تواند اتصال قی و ایمن را داشته باشد؟ پاسخ این سوال به دست ما است که تمامی و تقریبا 90 درصد کار های هر فیلتر شکن به وسیله سرور ها انجام می گیرد. سرور های هر فیلتر شکن قلب نرم افزار می باشد که اتصال شما کاملا وابسته به آن است. به همین خاطر باید فیلتر شکنی را انتخاب کنید که از لحاظ داشتن SERVER بی نقص و بدون نیاز باشد. لازم به توجه است که این فیلتر شکن کاملا رایگان در اختیار همه کاربر های عزیز قرار می گیرد و نیاز به دادن هیچ پولی نیست.

سرور های فست و امن Shiva VPN

شیوا وی پی ان از جدید ترین فیلتر شکن های ایرانی می باشد. که برنامه نویسان و شرکت های برنامه نویسی با کاربر های ایرانی آن را سخته اند. از این رو سررور هایی از نقاط مختلف دنیا برای شما قرار داده اند. که بتوانید نهایت استفاده و بهره را از این سرور ها ببرید. فیلتر شکن Shiva VPN دارای سرور های بسیار و بدون قطعی می باشند. به گونه ای که شما می توانید با برقراری اتصال یک اتصال فست و امن را داشته باشید. این وی پی ان به شما اجازه می دهد که تمامی تحریم ها و فیلتر های اعامال شده را به راحتی تمام دور بزنید. یا از طرفی می توانید به صورت ساعت ها در فضای اینترنت بدون هیچ گونه مشکلی بچرخید و تجربه گردش ازاد در فضای اینترنت را به وسیله این وی پی ان داشته باشید.

 

امنیت هدف اول و حاصل کار

هر فیلتر شکن بر چند پایه اساسی و مختصر چیده شده اند. یکی از این پایه ها برای فیلتر شکن Shiva VPN امنیت و سطح آن می باشد. باید به این مورد توجه داشت که تمامی داده ای شما با داشتن این وی پی ان در امنیت کامل به سر می برند. به دلیل اینکه این وی پی ان اجازه ورود به هر کس و ناکسی را به داخل گوشی شما نمی دهد. همین مورد باعث می شود که سطح امنیتی شما چندین برابر بالا برود.

 

لازم به ذکر است که به دلیل ناسازگاری سرور ها با اینترنت ضعیف داخل ایران موفق به گرفتن تست سرعت از فیلتر شکن شیوا وی پی ان نشدیم.

 

دانلود فیلتر شکن Shiva VPN به صورت مستقیم

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

21 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

21 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

21 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago