برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن فعال جدید و رایگان InfinityVPN

اتصال بی نهایت با سرعت بدون وقفه

هر کاربری امروزه در فضای اینترنت به یک فیلتر شکن قوی نیاز دارد. از آنجایی که در ایران بسیاری از وب سایت ها و شبکه های اجتماعی در تحریم های سنگین به سر می برند. برای دریافت و وارد شدن به این گونه فضا ها شما باید از فیلتر شکن های قوی نیز استفاده کنید. فیلتر شکن قوی فعال جدید InfinityVPN از این دسته نرم افزار ها می باشد. که دارای جزئیات ریز و امکانات بسیار عالی می باشد. که می تواند برای شما یک تجربه فوق العاده را به ارمغان بی آورد. سرویس های خدماتی این وی پی ان به صورت مکرر و 24 ساعتی در دسترس و برای شما عزیزان کار می کنند. که در صورت بروز مشکلاتی در مورد اتصال بتواند برای شما یک اتصال قوی و ایمن را دوباره بازسازی کنند.

 

لازم به ذکر می باشد که این نرم افزار کاملا رایگان و به راحتی از قسمت های متفاوت اینترنت قابل دانلود می باشد. یکی از مهم ترین کارایی این فیلتر شکن نداشتن محدودیت زمانی در اتصال می باشد. که شما می توانید بدون وقفه و هر مقدار که خواستید از خدمات و سرور های این فیلتر شکن استفاده و به آن متصل بمانید.

طریقه نصب و اتصال به InfinityVPN

هر فیلتر شکنی دارای یک نقشه راه برای ایجاد یک اتصال قوی و پرقدرت می باشد. که در ابتدای هر کاری شما عزیزان باید فایل این فیلتر شکن را دانلود و بر روی سیستم عامل خود نصب کنید. در این مورد می توانید از طریق لینک پایانی مقاله می توانید فیلتر شکن قوی InfinityVPN را به راحتی و مستقیم برای سیستم خود دانلود کنید. در ادامه شما با وارد شدن به داخل فیلتر شکن چند مورد برای شما به نمایش گذاشته می شود که باید آن ها را تایید کنید و هشدار های گفته شده را به خوبی رعایت کنید. حال با یک کلیک ساده با انتخاب سرور مناسب می توانید یک اتصال قوی و به دور از هر گونه سانسور های اینترنتی را داشته باشید.

 

سازگاری و اتصال به همه اپراتور ها

فرار از محدویت های به وجود آمده باید یک سرعت خوب و قوی را به همراه داشته باشد. که سرعت هر یک از اپراتور های داخلی با هم دیگر متفاوت و ممکن است قوی تر یا ضعیف تر باشد. در همین راستا شما باید بهترین سرور ممکن را انتخاب کنید. اما با توجه به اینکه فیلتر شکن InfinityVPN دارای سرور هایی با تعداد بالا می باشد. برای هر اپراتور و سرعت اینترنتی سرور مناسب و فوق العاده پیدا می شود. که می توانید از آن برای رهایی از محدودیت ها و دانلود های پر حجم خود استفاده کنید.

یکی دیگر از نکته های مهم فیلتر شکن InfinityVPN فضای خاص و شیک آن می باشد. که می تواند برای هر کاربری جذاب باشد. به گونه ای که هر سلیقه ای در آن به کار برده شده است و کاربران را کاملا جذب خود می کند. در قسمت پایینی لینک دانلود مستقیم این وی پی ان را برای شما قرار داده ایم.

 

دانلود فیلتر شکن InfinityVPN با لینک مستقیم

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

1 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

1 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

1 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

1 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

1 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

1 روز ago