دانلود فیلتر شکن فعال و ایمن Pinnacle VPN

مجوز وارد به همه اینترنت

مدت زمان اتصال و رفع محدودیت های اینترنتی را امروزه به وسیله فیلتر شکن ها امکان پذیر کرده اند. ابزاری قدرتمند که برای شما می تواند همه بخش های مسدود شده را به راحتی برای شما رفع فیلتر کنند. یکی از این فیلتر شکن های فعال و ایمن Pinnacle VPN می باشد. که می تواند بهترین و قوی ترین اتصال ممکن را برای شما به وجود آورند. از طرفی باید در مقابل خطر های احتمای فیلتر شکن بتواند امنیت لازم را تامین کند. که این وی پی ان در این مورد واقعا قوی و بی نقص عمل می کند. فیلتر شکن فعال یعنی به صورت مکرر و همیشه خدمات را به شما می دهد. تا برای شما کاربران گرامی تجربه اتصالی ایمن و سریع را امکان پذیر کنند.

 

قوی بودن یک فیلتر شکن در چند اصل مهم خلاصه می شوند. که یکی از آن ها سرعت و سریع بودن نرم افزار می باشد. این فیلتر شکن به خوبی هرچه تمام تر یک اتصالی ایمن را در کنار سرعت بالا به وجود می آورند. لازم به ذکر می باشد که داشتن یک فیلتر شکن رایگان هم بسیار می تواند به صرفه باشد. از این رو برای دریافت این وی پی ان نیاز به دادن هیچ پول اظافی جهت دریافت نیست.

Pinnacle VPN غیر قابل نفوذ

وقتی حرف از یک فیلتر شکن ایمن می زنیم خود به خود باید نگران داده های شخصی بشیم. از آنجایی که امروزه کاربران در این باره بسیار نگران هستند. باید از وی پی ان استفاده کنند که غیر قابل نفوذ با امنیت بالا باشد. فیلتر شکن فعال Pinnacle VPN در این مورد یکی از بهترین فیلتر شکن ها می باشد. که اجازه ورود و دسترسی را به افراد غیره و ناشناس به هیچ عنوان نمی دهد. ممکن است که در صورت لزوم بر داده های شخصی و حریم خصوصی شما کد هایی را اعمال کند. تا سطح امنیتی را چندین برابر رو به افزایش ببرد. با این کار دیگر هیچ کسی نمی تواند به داده های خصوصی شما دسترسی داشته باشد.

 

عدم نمایش تبلیغ های رو مخ

امروزه کاربران از یک سری تبلیغ های خسته کننده و بد در هنگان برقراری اتصال در بعضی از فیلتر شکن ها شکاک هستند. که باید مدت زمان زیادی را منتظر باشند. اما دیگر لازم به این نگرانی ها نیست به خاطر اینکه فیلتر شکن سریع Pinnacle VPN اجازه نمایش به این تبلیغ ها را نمی دهد. از طرفی باید توجه داشت که می توانید اعلان های داخل نرم افزار را خاموش کنید. با اینکار هیچ گونه پیامی از طرف فیلتر شکن مورد استفاده برای شما ارسال نمی شود.

 

در این قسمت از سرعت بالای فیلتر شکن Pinnacle VPN تست می گیریم:

با توجه به چیزی که در این تست سرعت نشان می دهد. این VPN را به جرئت می توان یکی از بهترین فیلتر شکن ها در دانلود و آپلود کردن فایل ها دانست. مجوز ورود و استفاده بدون محدودیت را از طریق این وی پی ان می توانید داشته باشید.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن Pinnacle VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *