برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن فعال SqNet VIP Proxy + لینک مستقیم دانلود

امن ترین محیط اینترنتی در SqNet VIP Proxy

قطعا همه کاربران با فیلترینگ هایی که امروزه به وجود آمده دست و پنجه گرم می کنند. فیلترینگ ها باعث شده اند که نتوان به صورت آزادانه از دنیای اینترنت استفاده کرد. فیلتر ، منظور از سانسور های اینترنتی است که اجازه دسترسی آزاد را به کاربران نمی دهد و به وسیله فیلتر شکن باید آن را دور زد. به همین خاطر داشتن و استفاده از یک فیلتر شکن قطعا برای هر کاربری واجب می باشد. فیلتر شکن ایمن و فعال SqNet VIP Proxy می تواند انتخاب خوبی باشد این فیلتر شکن از امنیت بسیار بالای برخوردار است. این فیلتر شکن به صورت طراحی شده است که از تمام اطلاعات شخصی کاربر ها محافظت کند.

 

 

نکته ای که درباره این فیلتر شکن جالب و مهم است ایمن بودن سرور های آن است. هنگامی که شما به سرور های داخل فیلتر شکن متصل می شوید تمام داده های شما را کد گذاری می کند. این امر باعث قفل گذاری بر حریم حصوصی کاربران می شود و هیچ دسترسی داده نخواهد شد. امن ترین اتصال را با فیلتر شکن فعال SqNet VIP Proxy تجربه کنید و از اتصال خود هیچ نگرانی نداشته باشید.

اتصال آنی و فوری با فیلتر شکن تحویل آنی و فوری

هر فیلتر شکن دارای چند ارکان مهم است که با آن ها قیاس می شود. یکی از مهم ترین این ارکان ها سرور و سرعت سرور های آن است. سرور های داخلی این فیلتر شکن اتصالی پایدار و از همه مهم تر آنی را به شما می دهد این امر باعث شده که کاربران رضایت کامل را ازش داشته باشند. در کل شما هنگامی که می خواهید به یک برنامه یا سایت تحریم شده بروید قبلش فقط با یک لمس ساده به فیلتر شکن دائما SqNet VIP Proxy متصل شوید و به گردش در دنیای اینترنت بروید. نکته ای که درباره این فیلتر شکن بسیار حیاتی می باشد سرور های آن از بازه زمانی و محدودیت برخور دارند و هر سرور به صورت نامحدود برای شما کار نمی کند.

 

سرور های این فلیتر شکن لوکیشن های متنوع و بسیار زیادی دارد که شما می تواند در همه موقعیت های جغرافیایی از ان استفاده نمایید. یعنی شما برای سرور آلمان چندین لوکیشن متفاوت دارید مه این خود نقطه مثبتی برای این فیلتر شکن فعال به حساب می آید. اینکه شما در یک سرور خود چند سرور دیگر داشته باشید بسیار جذاب و جالب می باشد که هر نرم افزاری از این ویژگی برخوردار نیست.

قابلیت منحصر به فرد فیلتر شکن SqNet VIP Proxy

دارای پروتوکل Scrmable: این قابلیت ضد فیلتر است  که در اوج شلوغی ها یک ثانیه هم قطع ندارد. یعنی شما کاربران می توانید در روز به صورت گسترده و مداوم از این فیلتر شکن استفاده نمایید. بدون اینکه هیچ قطع و وصلی را در هنگام اتصال ببینید.

نکته ای که باید به آن اشاره کرد به دلیل اوضاع نابسامان اینترنت موفق به تست گیری از سرعت این فیلتر شکن نشدیم.

لینک مستقیم دانلود فیلتر شکن فعال SqNet VIP Proxy

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن رایگان و پرسرعت VyprVPN

دانلود فیلتر شکن VyprVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال که شما را بتواند از…

13 ساعت ago

دانلود VPN سریع Tech Vip برای یوتیوب + نحوه راه اندازی

دانلود فیلتر شکن Tech Vip به صورت رایگان امروزه همگان کاربران با وی پی ان…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرقدرت و قوی Quick Bolt VPN

بارگیری وی پی ان Quick Bolt VPN برای آندروید همه کاربران در محیط اینترنت به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با امنیت بالا Ra Tunnel VPN

دانلود فیلتر شکن Ra Tunnel VPN با لینک مستقیم حفظ حریم شخصی کاربران و به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع Wolf VPN با لینک مستقیم

دریافت گرگ وی پی ان به صورت مستقیم فیلتر شکن را باید یکی از مهم…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص بازی Arnas VPN

دریافت آسان Arnas VPN برای آندروید امروزه فیلتر شکن ها توانسته اند نیاز های اساسی…

13 ساعت ago