برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود و نصب فیلتر شکن قوی از بازار Zen Surf VPN

دانلود و بارگیری مستقیم فیلتر شکن Zen Surf VPN

امروزه همه کاربران حداقل یک بار هم با فیلتر شکن ها کار کرده اند. به دلیل وجود داشتن محدودیت های بسیار زیاد که اجازه وارد شدن کاربران را به فضای مجازی به صورت آزازاد را نمی دهد. در همین راستا شما باید از یک فیلتر شکن قوی استفاده کنید. وی پی ان قوی و جدید Zen Surf VPN می تواند یکی از این گزینه های خوب و قوی باشد. که می تواند برای شما بهترین خدمات ممکن را به همراه داشته باشد. از جدید ترین تکنولوژی های برنامه نویسی که در ساختار این نرم افزار به کار برده شده و پروتکل های امنیتی و قوی که می تواند یک تجربه جدید را برای شما به وجود آورد.

 

Zen Surf VPN یکی از فیلترشکن‌های قوی و محبوب برای سیستم عامل هخای مختلف است. که برای دسترسی به سایت‌ها و خدماتی که در برخی کشورهامحدود اند استفاده می‌شود. این فیلترشکن با استفاده از پروتکل‌های امنیتی قوی و البته  اطلاعات کاربران را قفل گذاری می کند و حفظ حریم خصوصی آنها را خصوصی کرده. این وی پی ان دارای یک سری قابلیت های قدرتمند برای محافظت از اطلاعات شخصی شما در برابر خطر های موجود و از بین بردن مشکلات اتصال و ریسک های آن می باشد. همچنین، فیلتر شکن مورد نظر دارای سرورهای قوی و سریع در بیش از 20 کشور جهان است. که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سایت‌ها و خدمات مختلف بدون پیش نیاز اتصال یابند.

Zen Surf VPN امن ترین گزینه

هیچ گونی حرفی در این نیست که امنیت یک فیلتر شکن بسیار گزینه مهم و خاصی می باشد. که کاربران به همین خاطر در عین انتخاب فیلتر شکن باید به این مورد توجه خاصی داشته باشند. فیلتر شکن Zen Surf VPN دارای قوی ترین پروتکل و راه کار های امنیتی می باشد. که کاملا از حریم شما مراقبت می کند. این فیلتر شکن از طریق یک نوع تونل های امنیتی تمامی داده های شخصی شما را رد و بدل و اجازه دسترسی هیچ کاربری را به این اطلاعات شخصی نمی دهد. کاربران با خیال راحت و البته اعتماد کامل می توانند به سرور های این وی پی ان متصل شوند و نگران هیچ چیزی نباشند.

 

بکاپ گیری یوزرها روزانه

ممکن است یک سری اشتباهات در عین ایجائ و برقراری اتصال ها برای شما به وجود بی آید. اما این فیلتر شکن همه این موارد را کنترل می کند و از لحاظ امنیتی می تواند بهترین گزینه ممکن باشد. حتی به صورت روزانه یوزر ها و کاربران را بکاپ و بررسی می کند. فیلتر شکن Zen Surf VPN از این قابلیت های جداگانه و عالی برخور دار می باشد. که همین موارد باعث خاص شدن این وی پی ان نسبت به فیلتر شکن های دیگر شده است.

کاربران عزیز و گرامی شما می توانید این فیلتر شکن قوی Zen Surf VPN از طریق لینک زیر که وابسته به سایت APKSAZ می باشد. برای سیستم عامل های آندرویدی به راحتی انلود نمایید.

 

دانلود مستقیم فیلتر شکن Zen Surf VPN

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

6 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

6 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

6 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

1 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

1 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

1 روز ago