برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن قوی جدید رایگان Asgar VPN

دانلود به صورت مستقیم اسگار وی پی ان

امروزه همه کاربران دنیای اینترنت به یک وسیله نیاز دارند. که بتواند شما را از دست این تحریم های زیاد که به وجود آمده است رهایی یابد. فیلتر شکن Asgar VPN به خوبی هر چه تمام تر این کار را برای شما کاربران گرامی انجام می دهد. لازم به ذکر است که این فیلتر شکن را می تواند از فروشگاه گوگل پلی دانلود نمایید. یا چون گوگل پلی امروزه فیلتر می باشد و دسترسی به فیلتر شکن ندارید می توانید آن را از سایت ما دانلود کنید. فیلتر شکن آسگار وی پی ان حجم بسیار کمی دارد و نزدیک به 100 هزار دانلود را کسب کرده است و کاربران رضایت کامل را از آن دارند.

نکته جالب در مورد این فیلتر شکن که مناسب سیستم های آندروید می باشد. ایمنی بالای آن است که این فیلتر شکن از تمامی اطلاعات و حریم شخصی شما حفاظت می کند. علاوه بر آن هنگامی که اتصال شما با سرور های این فیلتر شکن قطع می شود. همچنان هم این فیلتر شکن از داده های شما محافظت می کند و اجازه ورود هیچ کسی را نمی دهد.

ایمنی بالا را با Asgar VPN تجربه کنید

ایمنی یک فیلتر شکن مهم ترین بخش آن در کنار سرعت می باشد. چون کاربران به ان نرم افزار اعتماد کامل می کنند و دستذسی های لازم را می دهند. از این رو فیلتر شکن یکه از آن استفاده می نمایید باید از ایمن لازم برخور دار باشد. به طور کلی فیلتر شکن ها که توسط افرادی ناشناخته یا مجموعه نچندان آشنا تولید می‌شود ممکن است مقداری هم ریسک داشته باشد. کاربران ساده نمی توانند از ایمن بودن یک فیلتر شکن خودشان اگاه شوند و فقط می‌توان به برخی نکات توجه کرد. که ممکن است باواند جلوی یک سری از احتمالا را بگیرد. اما با توجه به تحقیقات و بررسی هایی که تیم ما بر روی فیلتر شکن قوی جدید رایگان Asgar VPN انجام دادند متوجه این موضوع شدند که کاربران از ایمنی این فیلتر شکن رضایت کامل را نیز دارند.

اتصال سریع و پایدار با تمام اپراتورهای اینترنت ایران

نکته بسیار مهمی که درباره فیلتر شکن اسگار وی پی ان وجود دارند. اتصال این فیلتر شکن به همه اینترنت های داخلی است. شما می تواند با هر اپراتور و هر اینترنتی که دارید به سرور های داخل فیلتر شکن متصل شوید. در کنار اتصال پایدار و پر سرعتی که به شما می دهد. می توانید ساعت های ساعت به وب گردی های روزمره خود بپردازید. علاوه بر آن این فیلتر شکن هیچ محدودیت زمانی در اتصال ندارد و شما می توانید برای دانلود های خود مخصوصا شبانه استفاه نمایید. از همه مهم تر سرعتی که این فیلتر شکن در اختیار شما قرار می دهد می توانید ساعت ها ترید کنید و یا گیم بزنید.

 

لازم بود که در این قسمت یک تست سرعت از فیلتر شکن رایگان Asgar VPN برای شما بارگذاری کنیم. اما خب با توجه به سرعت نه چندان جالب اینتزنت و ناسازگاری که با سرور ها به وجود می آمد موفق به این کار نشدیم.

 

دانلود فیلتر شکن رایگان Asgar VPN با لینک مستقیم

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن رایگان و پرسرعت VyprVPN

دانلود فیلتر شکن VyprVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال که شما را بتواند از…

14 ساعت ago

دانلود VPN سریع Tech Vip برای یوتیوب + نحوه راه اندازی

دانلود فیلتر شکن Tech Vip به صورت رایگان امروزه همگان کاربران با وی پی ان…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرقدرت و قوی Quick Bolt VPN

بارگیری وی پی ان Quick Bolt VPN برای آندروید همه کاربران در محیط اینترنت به…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با امنیت بالا Ra Tunnel VPN

دانلود فیلتر شکن Ra Tunnel VPN با لینک مستقیم حفظ حریم شخصی کاربران و به…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع Wolf VPN با لینک مستقیم

دریافت گرگ وی پی ان به صورت مستقیم فیلتر شکن را باید یکی از مهم…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص بازی Arnas VPN

دریافت آسان Arnas VPN برای آندروید امروزه فیلتر شکن ها توانسته اند نیاز های اساسی…

14 ساعت ago