دانلود فیلتر شکن قوی رزا برای گوشی آندروید

دانلود فیلتر شکن قوی رزا به صورت مستقیم

هر کاربری با توجه به وضعیت امروزیه اینترنت ایران که فیلترینگ های زیادی دارد. به طور قطعی با فیلتر شکن آشنایی دارد به این دلیل که برای ورود به صورت آزادانه به اینترنت نیاز به فیلتر شکن خواهید داشت. از این رو یک فیلتر شکن فوق العاده قوی و پرسرعت را به شما معرفی می کنیم پس تا ادامه مقاله همراه ما باشید. امروزه فیلتر شکن ها یکی از مهم ترین ابزار ها به حساب می ایند. که آمار دانلود آن ها بسیار بالا می باشند این کار یعنی که مردم به این ابزار اینترنتی نیاز دارند. فیلتر شکن رزا یکی از قوی ترین فیلتر شکن ها برای سیستم آندروید می باشد که می توانید در گوشی خودتان آن را داشته باشید.

 

این فیلتر شکن را می توانید به ارحتی داشته باشید فقط کافی است به داخل گوگل پلی بروید. و فیلتر شکن رزا را سرچ کنید تا قوی ترین فیلتر شکن را از لحاظ سرعت داشته باشید. یا اگر به وی پی ان دسترسی نداشتید که این فیلتر شکن را در گوگل پلی دانلود نمایید می توانید این وی پی ان را به صورت مستقیم از سایت ما دانلود نمایید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید که قرار است این فیلتر شکن را به صورت جزئی و دقیق مورد بررسی قرار دهیم.

بهره مندی از آی پی ثابت فیلتر شکن رزا

نکته که برای کاربران بسیار اهمیت دارد آی پی فیلتر شکن می باشد. فیلتر شکن مورد استفاده شما کاربران باید آی پی ثابتی داشته باشد. و بتواند اتصال شما را در محیط داخل کشور برقرار کند. آی پی هر فیلتر شکن بر روی اتصالتان تاثیر مستقیم دارد. که فیلتر شکن رزا از این بابت بی نظیر می باشد و هیچ مشکلی ندارد. علاوه بر آی پی ثابت این فیلتر شکن دارای سرور های زیاد و کاملا فعال می باشند.

 

لازم به ذکر است که بدانید این فیلتر شکن بسیار امن نیز می باشد. به گونه ای که هنگام اتصال شما با این فیلتر شکن تمام اطلاعات شما رمز نگاری می شوند. این کار باعث می شود که حریم شخصی شما از دست کاربران هکر و متجاور در امان باشد.

داشتن سرور های قوی و پرسرعت

یکی ار مهم ترین نکته ها در مورد فیلتر شکن رزا سرعت سرور های آن می باشد. این فیلتر شکن قابلیت ارائه چندین سرور ار مکان مختلف می باشد. یعنی شما در داخل کشور خودتان می توانید به عنوان کاربر یک کشور دیگر وارد سایت یا برنامه تحریم شده مد نظر شما شود. علاوه بر آن سرور های داخل فیلتر شکن کاملا ایمن و پرسرعت می باشند. به گونه ای که شما می توانید در دانلود هایتان و حتی گیم زدن از ان استفاده کنید. علاوه بر دانلود برای آپلود کردن فایل های تان می توانید از این فیلتر شکن استفاده کنید. در کل شما با دانلود فیلتر شکن Rosa VPN از هر گونه فیلتر شکن دیگری نیز بی نیاز خواهید شد.

 

در این قسمت یک تست سرعت از فیلتر شکن قوی رزا برای شما به نمایش گذاشته ایم:

همانطور که خودتان مشاهده نمودید کاربران گرامی این فیلتر شکن از لحاظ سرعت در دانلود و اپلود بسیار قوی و بی نظیر عمل می کند.

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن رزا برای آندروید

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *