دانلود فیلتر شکن قوی صاعقه به صورت مستقیم

امکانات و دسترسی های جالب وی پی ان صاعقه

هر کاربری در دنیای امروزه نیاز به یک فیلتر شکن برای کار های خود در اینترنت دارد. به دلیل اینکه در کشور ما بیشتر شبکه های مهم اجتماعی و سایت های معتبر اینترنت در کشور ما تحریم می باشد پس یک فیلتر شکن قوی مطمئنا به کار شما می آید. پس می توانید برای استفاده و کار کردن در دنیای اینترنت یک فیلتر شکن قوی کار های شما را انجام دهد. با توجه به اینکه بسیاری از مردم از شبکه هایی مانند اینستاگرام و تلگرام در حال حاضر درآمد زایی می کنند و این نرم افزار ها در کشور ما تحریم می باشند و شما کاربران گرامی با دانلود کردن این فیلتر شکن می توانید تمامی این تحریم ها را دور بزنید

 

محیط نرم افزاری جذاب و کاربر پسند

محیط یک برنامه و کارایی ساده آن به طور حتم برای هر کاربری در استفادخ در نرم افزار مورد نظر مهم است. با گذر از همه این موارد هنگامی که شما این برنامه را در گوشی خود باز می کنید به صفحه اصلی برنامه می روید. با ورود به صفحه اصلی شما به قسمت سرور ها و تنظیمات برنامه هم در انجا دسترسی دارید شما با یک‌کلیک ساده می توانید به سرور های داخل برنامه متصل شوید و همه تحریم هارا دور بزنید. با اتصال به این فیلتر شکن شما در صفحه اصلی برنامه می توانید سرعت دانلود و آپلود خود را ببینید. اگر از سرعت آن سرور راضی بودید که به گردش و‌ کارای خود در دنیای اینترنت می پردازید اگر هم که این سروری که شما به آن متصل هستید سرعت خوبی نداشت می توانید به سرور های دیگر درون برنامه متصل شوید.

سرور های پر سرعت فیلتر شکن قوی صاعقه

شما کاربران گرامی با باز کردن فیلتر شکن صاعقه در بخش بالایی برنامه به یک بخش دسترسی دارید که بخش سرور های داخل برنامه هستند. این فیلتر شکن دارای سرور های زیادی است که می توانید به آسانی به این سرور ها متصل شوید و با اتصال به آنها تمام تحریم ها و فیلترینگ های حال حاضر را دور بزنید. بیشتر سرور های موجود در این نرم افزار از سرعت بسیار بالایی برخوردارند.

 

اما خب لازم به ذکر است که بعضی از سرور ها هم با سرعت اینترنت شما سازگاری کامل را ندارد. پس اگر اجازه دهید که خود فیلتر شکن شما را به صورت اتوماتیک و خودکار به سرور مد نظر متصل کند بسیار بهتر می باشد. قطعا خود نرم افزار بهترین سرور را با کمترین پینگ ممکن انتخاب می کند.

در این قسمت تست سرعتی را از فیلتر شکن صاعقه گرفته ایم تا خیال شما را از بابت سرعت بالای این فیلتر شکن راحت کنیم:

همن طور که خودتان شاهد بودید و دیدید سرعت بالایی را هم در دانلود و هم در اپلود دارد و شما کاربران گرامی می توانید در کمترین زمان ممکن فایل های بزرگ را دانلود و از همه مهم تر اپلود هم بکنید.

 

دانلود فیلتر شکن قوی صاعقه به صورت مستقیم

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *