برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن قوی فست Safe Haven VPN

استفاده ساده و بدون دردسر

امنیتی که فیلتر شکن ها امروزه به کاربران می دهند هر نرم افزاری این قابلیت را ندارد. به همین خاطر فیلتر شکن ها امروزه نقش مهمی در اتصال کاربران دارند. که هم در امنیت و از همه حیاتی تر در سرعت و رفع تحریم های اینترنتی را امکان پذیر می کند. فیلتر شکن قوی و فست Safe Haven VPN یکی از این نمونه ها است. که به شما کاربران عزیز کمک می کند. که در همه اقدام های روزمره خود از این فیلتر شکن قوی و خاص استفاده کنید. استفاده راحت و بدون دردسر در راستای برقرار کردن و متصل شدن به سرور های بدون قطعی و از نیز کاملا رایگان، همه این خدمات را می توانید با سین هیون وی پی ان به دست آورید.

 

این فیلتر شکن برای همه کاربران در سن و سال های مختلف نیز قابل استفاده می باشد. به گونه ای که محتوا بد و غیر اخلاقی ندارد. به همین خاطر برای همه سنین نیز می تواند بهترین انتخاب باشد. این فیلتر شکن توانسته است به بالای 100 هزار دانلود در زمان عرضه نیز تا به الان دست یابد. علاوه بر آن دارای حجم بسیار پایین که مناسب همه سیستم عامل ها و البته آندروید های 11 به پایین هم می توانند این نرم افزار را ساپورت کنند.

سرور های ایمن Safe Haven VPN

در هنگام برقراری اتصال ممکن است که به خاطر قطع و وصلی اینترنت در عین عملیات برقرای اتصال اینترنت شما قطع شود. فیلتر شکن ایمن و قوی Safe Haven VPN دارای قابلیت های به روزی می باشد. که حتی در هنگام این گونه مشکلات که ریسک بالایی هم دارند. از همه داده های شما کاربران عزیز به صورت ایمن نیز محافظت می کند. این فیلتر شکن به صورت کاملا رایگان این خدمات و سرویس ها را به شما عزیزان نیز می دهد.

 

فیلتر شکن چگونه نرم افزاری می باشد؟

این وی پی ان ها ابزاری هستند. که با تغییر ‌IP شخصی کاربران داده های آنها را از دید فیلترینگ یه دور می اندازد. زمانی که شما تصمیم به ورود زدن یا بازکردن یک وی سایت یا سرچ کردن یک کلمه به خصوص می‌کنید. این درخواست تبدیل به یک بسته یک تونل ایمن شده و از آنجا به سمت مقصد مشخص شما داده های نیز ارسال می شوند. در این عین شما می توانید به عنوان کاربر ی کشور دیگه که سرور آن را خودتان انتخاب می کنید وارد شوید.قیلتر شکن قوی و رایگان Safe Haven VPN دارای این ویژگی و قابلیت می باشد که همه تحرمی ها را برای شما از بین ببرد.

سرور های قوی و سریع

فیلتر شکن Safe Haven VPN ار همه نقاط مهم دنیا سرور ها با لوکیشن واقعی و آی پی ثابت نیز می باشد. که این سرور ها در اتصال شما دست اصلی را دارند. طوری که تمامی اتصال شما تقریبا وابسته به سرور ها می باشند. اتصال به یک سرور قوی علاوه بر رفع تحریم ها می تواند در سرعت اینترنتی شما هم نیز تاثیر مستقیم داشته باشند.

 

دانلود فیلتر شکن قوی Safe Haven VPN

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

1 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

1 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

1 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

1 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

1 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

1 روز ago