دانلود فیلتر شکن قوی و ایمن SH PROXY VPN

دانلود فیلتر شکن SH PROXY VPN به صورت مستقیم

امروزه همه کاربران برای ورود ازاد و بدون محدودیت به فضای اینترنت به یک فیلتر شکن قوی نیاز دارند. فیلترینگ هایی که به وجود آمده است یک سانسور اینترنتی می باشند که بر روی اکثر برنامه های مهم و معروف دنیا می انجام شده اند. برای ورود بدون دردسر و دور زدن این فیلتر ها فیلتر شکن قوی و ایمن SH PROXY VPN قطعا می تواند کمک زیادی را به شما بکند. در این مقاله به صورت اختصاصی نقد و بررسی های لازم را در مورد این وی پی ان بی نظیر انجام داده ایم. این فیلتر شکن می توان. یک تجربه آزاد و بدون هیچ فیلتری را برای شما کاربران گرامی به وجود می اورد و از سرعت فوق العاده ان می توانید برای کار های دیگر و مختلف خود ازش استفاده کنید. لازم است که تیم‌ ما قبل از نصب و استفاده از آن اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهد و شما با اطمینان کامل از آن استفاده نمایید.

 

وقتی حرف از یک فیلتر شکن قوی و ایمن می زنیم باید اسمی از فیلتر شکن SH PROXY VPN ببریم. شما با اتصال به این فیلتر شکن می توانید وب گردی های خود را ساعت ها انجام دهید و از سرعت بالای این فیلتر شکن نهایت لذت را ببرید. علاوه بر وب گردی می توانید در دانلود های خود ازش استفاده کنید و فایل ها و ویدئو های پر حجم را در کمترین زمان ممکن دانلود کنید

ایمنی کامل را با فیلتر شکن SH PROXY VPN تجربه کنید

قطعا برای همگان مهم است که از یک فیلتر شکن با ایمنی بالا استفاده کنند. به گونه ای که حریم شخصی آن ها در امان و امنیت کافی باشد. از همین رو با اتصال به این فیلتر شکن تمامی داده ها و اطلاعات شخصی شما در امنیت کامل به سر می برد. کلا اگر بخواهیم از دید امنیت و حفاظت از داده های شخصی کاربران به این فیلتر شکن نگاه کنیم شما با یک فیلتر شکن کامل طرف هستید. و اگر به قسمت کامنت های این فیلتر شکن در فروشگاه گوگل پلی بروید می توانید ببینید که از لحاظ ایمنی مردم کاملا ازش راضی هستند.

 

هنگامی که شما به این فیلتر شکن متصل می شوید خود به خود سرور های این فیلتر شکن تمام اطلاعات شما را قفل گذاری می کند. یعنی هیچ اجازه برای ورود به هیچ چیزی داده نخواهد شد پس با خیال راحت این فیلتر شکن را در گوشی های همراه خود نصب کنید و با اطمبنان کامل از آن استفاده نمایید.

امکانات ساده و جالب فیلتر شکن SH PROXY VPN

  • قابلیت Spilte: این قابلیت به شما اجازهمی دهد به طور همزمان امکان استفاده از دو اپلیکیشن در گوشی‌های هوشمند را می دهد. این کار باعث می شود که شما با بیرون آمدن از داخل وی پی ان اتصال تان قطع نشود. hین ویژگی در بیشتر گوشی‌ های اپل که از iOS۱۴ به بالا و گوشی‌هایی که از اندروید ۷ به بالا پشتیبانی می‌کنند، وجود دارد.

در این قسمت یک تست سرعت از فیلتر شکن SH PROXY VPN گرفتیم و برای شما بارگذاری کردیم:

همان طور که خودتان نظاره گر بودید سرعت این فیلتر شکن باور نکردنی است و با توجه به این پینگ و سرعت شما می توانید به هر چیزی در دنیای اینترنت دسترسی داشته باشید.

 

دانلود فیلتر شکن SH PROXY VPN به صورت رایگان و مستقیم

 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *