برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید Goat VPN

نصب آسان و طریقه اتصال راحت

امروزه هر کاربری که در فضای مجازی کار می کند. با فضای فیلتر شکن ها آشنا هستند که در برقراری اتصال شما بسیار تاثیر گذار می باشد. در این مقاله یک فیلتر شکن قوی و بدون قطعی را برای آندروید Goat VPN که بسیار مهم و عالی می باشد. این فیلتر شکن همه سرویس ها و خدماتی که به شما را می دهد کهملا رایگان در اختیارتان قرار می دهد. علاوه بر این موضوع شما کاربران عزیز با هر سن و سالی که هستید اجازه استفاده از فیلتر شکن گوت یا بز استفاده کنند. برای دریافت و استفاده از این فیلتر شکن اول باید آن را دانلود کنید. برای دانلود کردناین فیلتر شکن می تواند از قسمت های مخنلف فضای اینترنت و گوگل این کار را انجام دهید.

 

اما خب بدون شک بهترین گزینه برای دانلود کردن نرم افزار ها فروشگاه گوگل پلی می باشد. که دارای استاندارد های همه جوره می باشد که بسیار فروشگاه مطمئن و همه چیز را می توانید در آن جا پیدا کنید. باید توجه کنید که گوگل پلی تحریم می باشد به گونه ای که برای استفاده از آن باید به فیلتر شکن متصل باشید. که همین مورد ممکن است کار را برای کاربران اندکی سخت کند. در همین راستا برای شما یک سایت درجه یک بدون محدودیت برای شما به اسم apksaz را آورده ایم. که می توانید همه جوره فیلتر شکن هایی با اطلاعات کامل را در این قسمت پیدا کنید.

تعداد سرور بالا حجم نامحدود Goat VPN

امروزه نکته ای که در بین فیلتر شکن ها وجود دارد سرور های آن ها می باشد. که نقش مستقیم را در برقراری ارتباط دارند. فیلتر شکن قوی Goat VPN که مخصوص سیستم عامل آندروید است. همه محدودیت ها را می تواند از بین ببرد. که سرور های بالا با حجم نامحدود هستند. این فیلتر شکن در گوگل پلی دانلود های زیادی را کسب کرده است. حتی از قسمت کامنت های آن می توانید کامل این موضوع را ببینید و نظاره گر آن باشید. سرور های امن و پرسرعت که می توانید در راستای رفع تحریم های اینترنتی از آن بهره لازم را ببرید و ساعت ها یک اتصال پایدار و بدون مشکل را نیز داشته باشید.

 

منوی خاص و استفاده آسان

هر فیلتر شکن چند بخش دارد که در فضای داخلی نرم افزار جای گرفته اند. قسمت منوی فیلتر شکن Goat VPN دارای یک سری ویزگی های خاص می باشند. به عنوان مثال در این قسمت که حکم تنظیمات نرم افزار را دارد می توانید زبان پیش فرض نرم افزار و خود فیلتر شکن را تغییر دهد. از طرف دیگر همه خدمات را می توانید به صورت رایگان استفاده کنید. باید دانست که از این قسمت می توانید به خود فیلتر شکن نمره بدهید و برای شما یک امتیاز کسب شود. اگر بخواهیم واضح تر به آن بپردازیم در قسمت منو که بسیار جذاب و خاص طراحی شده است می توانید این وی پی ان قوی و بدون قطعی برای اندروید را در بین کاربران و با دوستان تان شیر کنید و آن را به اشتراک بگذارید.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن Goat VPN

alvand

Recent Posts

دانلود تنها فیلتر شکن فعال در ایران Nox VPN مخصوص آندروید

اتصال راحت و بدون محدودیت به ناکس وی پی ان در این روز ها که…

21 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی جدید و پرسرعت دینو DinoVPN

دانلود با لینک مستقیم + تست سرعت در فضای مجازی امروزه که همه و اکثر…

21 ساعت ago

دانلود راحت با لینک مستقیم فیلتر شکن پر سرعت رایگان Foxy VPN

رایگان به صورت مستقیم برای آندروید امکان این مورد که هر کاربری امروزه به فیلتر…

22 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع و نامحدود مجانی Air VPN + لینک دانلود

نصب درجا و امکان رفع فیلترینگ محدودیت های اینترنتی یا فیلترینگ یا به اصطلاح قفل…

22 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع پرقدرت و رایگان Horse VPN

 نحوه نصب و برقراری ارتباط رایگان اگر از دید یک کاربر ایرانی بخواهیم وارد اینترنت…

2 روز ago

دانلود مستقیم فیلتر شکن پرسرعت و کم حجم SpiderNet VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن جدید سپایدر نت این روزها با وجود محدودیت فراوانی که در…

2 روز ago