برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی AstroSecure VPN

برقراری یک اتصال آسان و پایدار

هر کاربری که در فضای مجازی فعالیت می کند. امروزه به یک فیلتر شکن قوی نیاز دارد. به خاطر اینکه بسیار محدودیت ها افزایش پیدا کرده اند. که واقعا مشکلات برای وارد شدن به فضا و وب سایت های خارجی بسیار پیچیده می باشد. از طرف دیگر باید دانست که موقعیت های جغرافیایی بسیار تاثیر گذار می باشد. اما تیم ما به شما یکی از بهترین و قوی ترین فیلتر شکن را به اسم AstroSecure VPN به شما معرفی می کنند. که بسیار عالی و قوی می باشد. علاوه بر آن فعال به صورت 24 ساعته و کاملا رایگان هم می باشد. طوری که شما برای رهایی از همه فیلترینگ ها نیاز به این فیلتر شکن پیدا خواهید کرد. تا شما را به یک محیط جدید و به دور از هر گونه تحریم و محدودیت نیز می باشد.

 

بسیاری از فیلتر شکن ها هستند که برای یک سری اپراتور ها خاص ساخته و طراحی شده اند. در فیلتر شکن AstroSecure VPN این مورد هم به چشم می آید. به گونه ای که برای سیستم عامل آندروید ساخته و از طریق اینترنت ایرانسل می تواند سرعت فوق العاده ای را به شما بدهد. به علاوه آن شما می توانید در هر حوزه ای از خدمات رایگان و مجانی این وی پی ان قوی استفاده و نهایت بهره ممکن را ببرید.

AstroSecure VPN جدید و قوی

 AstroSecure VPN یکی از قوی ترین انتخاب‌ها برای کاربران اندروید که جدید و در سال جاری یعنی 2024 عرضه شده است. این فیلتر شکن با سرعت موشکی و امنیت قوی شناخته می‌شود. در بین کاربران به شهرت بالایی رسیده است. با سرورهایی که از نقاط مختلف دنیا در دسترس هستند. و قابلیت حفاظت اختصاصی از همه حریم شخصی که از طریق پروتکل های جدید استفاده می کند. رابط کاربری ساده و تنظیمات خودکار برای اتصال سریع به بهترین سرور این برنامه را به گزینه‌ای ایده‌آل برای حفظ حریم خصوصی همه داده های شما را ایمن و به صورت اختصاصی مراقبت می کند.

 

سرور های پرسرعت و فضا جذاب

از مهم ترین قسمت های هر فیلتر شکنی بدون شک سرور ها می باشند. که بسیار گزینه حیاتی و مهمی می باشد. از این رو که کاربران نیاز به همه سرور ها پیدا می کنند. به گونه ای که تمام اتصال ایجاد شده به این سرور ها وابسته هستند. که در کشور های مختلف این وضعیت متفاوت است و فرق می کند. در این راستا فیلتر شکن AstroSecure VPN سرور های بسیار پرسرعت و با تعداد بالا را دارد. که می توانید به صورت نامحدود از همه این سرور ها به صورت یکسره و بدون قطعی استفاده کنید. در کنار آن پایدار و بدون قطعی می باشد که شما در هنگام ضعیف شدن اتصال و سرعت اینترنتتان اتصال شما قطع نمی شود و همچنان پایدار می ماند.

باید توجه داشت که فیلتر شکن معرفی شده دارای فضای بسیار جذابی می باشد. محیط کاربری ساده با رابط آسان که می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و به اتصال مد نظر خودتان دست پیدا کنید.

 

دانلود فیلتر شکن جدید AstroSecure VPN

alvand

Recent Posts

دانلود تنها فیلتر شکن فعال در ایران Nox VPN مخصوص آندروید

اتصال راحت و بدون محدودیت به ناکس وی پی ان در این روز ها که…

21 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی جدید و پرسرعت دینو DinoVPN

دانلود با لینک مستقیم + تست سرعت در فضای مجازی امروزه که همه و اکثر…

22 ساعت ago

دانلود راحت با لینک مستقیم فیلتر شکن پر سرعت رایگان Foxy VPN

رایگان به صورت مستقیم برای آندروید امکان این مورد که هر کاربری امروزه به فیلتر…

22 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع و نامحدود مجانی Air VPN + لینک دانلود

نصب درجا و امکان رفع فیلترینگ محدودیت های اینترنتی یا فیلترینگ یا به اصطلاح قفل…

22 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع پرقدرت و رایگان Horse VPN

 نحوه نصب و برقراری ارتباط رایگان اگر از دید یک کاربر ایرانی بخواهیم وارد اینترنت…

2 روز ago

دانلود مستقیم فیلتر شکن پرسرعت و کم حجم SpiderNet VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن جدید سپایدر نت این روزها با وجود محدودیت فراوانی که در…

2 روز ago