برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن قوی و جدید Otter VPN

دانلود فیلتر شکن Otter VPN به صورت مستقیم

هر کاربری امروزه به دنبال یک فیلتر شکن قوی است. به این خاطر که اکثر کار ها در دنیای اینترنت بدون فیلتر شکن سر انجام نمی گیرد. از این رو قطعا شما به یک فیلتر شکن قوی نیاز پیدا خواهید کرد به این بهانه ما در این مقاله یک فیلتر شکن قوی و جدید را معرفی کرده ایم. فیلتر شکن قوی و جدید Otter VPN از جدید ترین فیلتر شکن های دنیای اینترنت می باشد. که در ساخت آن از جدید ترین امکانات نرم افزاری استفاده شده است. در این مقاله کاملا به تمام ویژگی های فیلتر شکن اوتر وی پی ان می پردازیم و از چندین جهات آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

این فیلتر شکن بسیار قوی می باشد و این امکان را به شما می دهد که به صورت آزادانه به همه اینترنت دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن شما با اتصال به سرور های این فیلتر شکن قوی و جدید پینگ بسیار خوبی را دریافت می کنید. نکته جال و مهم درباره فیلتر شکن Otter VPN کاملا رایگان بودن آن است به گونه ای که شما می توانید رایگان آن را از گوگل پلی دریافت کنید. اگر که به فیلتر شکن هم دسترسی نداشتید که وارد گوگل پلی شوید می وانید این فیلتر شکن را به صورت مستقیم از داخل سایت ما دانلود نمایید.

سرور های پرسرعت فیلتر شکن Otter VPN

قطعا مهم ترین قسمت هر فیلتر شکنی سرور های آن به حساب می آید. چون اتصالی که برای شما به وجود می آورد به وسیله سرور های داخلی وی پی ان است. پس برای آنکه اتصال خوبی را داشته باشید باید سرور های مورد استفاده قوی باشند. علاوه بر آن نکته ای که وجود دارد امروزه بازی های آنلاین در بین کاربران بسیار رواج پیدا کرده است. بازی هایی که موجب شده است صنعت گیم در گوشی ها هم پیشرفت چشم گیری بگیرد. گیم هایی نظیر پابجی و کال آف که طرفداران زیادی دارد و برای اینکه بتوانید به روانی آن ها را انجام بدهید باید سرعت اینترنت خوبی داشته باشید.

 

فیلتر شکن Otter VPN یک فیلتر شکن مخصوص بازی های آنلاین به حساب می آید. که این کمک را به شما می کند که بدون هیچ لگ و باگی با بهترین پینگ ممکن به انجام این بازی ها بپردازید. که این موضوع برای طرفداران صنعت گیم های آنلاین خبر بسیار خوبی می باشد.

ایمنی بالا و کاربری ساده

در کنار سرعت بالا یکی از مهم ترین ارکان هر فیلتر شکنی ایمنی و امنیت آن به حساب می آید. به همین دلیل فیلتر شکن مورد استفاده شما باید از تمامی دهد های شخصی شما محافظت کنند. این فیلتر شکن کاربری و کارایی بسیار ساده و رانی را هم دارد. به گونه ای که شما به راحتی می توانید به سرور های این فیلتر شکن متصل شوید.

در این قسمت باید تست سرعت از فیلتر شکن Otter VPN میگرفتیم اما به دلیل وضعیت بد اینترنت موفق به این کار نشدیم.

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن Otter VPN برای آندروید

 

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن رایگان و پرسرعت VyprVPN

دانلود فیلتر شکن VyprVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال که شما را بتواند از…

12 ساعت ago

دانلود VPN سریع Tech Vip برای یوتیوب + نحوه راه اندازی

دانلود فیلتر شکن Tech Vip به صورت رایگان امروزه همگان کاربران با وی پی ان…

12 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرقدرت و قوی Quick Bolt VPN

بارگیری وی پی ان Quick Bolt VPN برای آندروید همه کاربران در محیط اینترنت به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با امنیت بالا Ra Tunnel VPN

دانلود فیلتر شکن Ra Tunnel VPN با لینک مستقیم حفظ حریم شخصی کاربران و به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع Wolf VPN با لینک مستقیم

دریافت گرگ وی پی ان به صورت مستقیم فیلتر شکن را باید یکی از مهم…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص بازی Arnas VPN

دریافت آسان Arnas VPN برای آندروید امروزه فیلتر شکن ها توانسته اند نیاز های اساسی…

13 ساعت ago