برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن قوی و دائم Azad VPN برای آندروید

دانلود فیلتر شکن آزاد وی پی ان با لینک مستقیم

امروزه همه کاربران در این اوقات به یک ابزاری نیاز دارند که این تحریم ها و فیلتر های مشکل ساز را بشکنند. تا بتوانند یک اتصال پایدار و قوی را هم به وجود بیاورد که این کار می تواند توسط یک VPN قوی انجام شود. جای سوال دارد یک فیلتر شکن چجوری این کار را انجام می دهد لازم به ذکر است که خودتان در جریانی هستید اکثر سایت ها و برنامه های خارجی امروزه برای ما کاربران ایرانی فیلتر می باشند. Azad VPN بهترین فیلتر شکن برای کاربران ایران می باشد و می تواند همه فیلترینگ های شدید را دور بزند و یک آی پی ثابت با بالا ترین سطح ایمنی را به شما دهد که غنی از هر گونه ابزار دیگری برای این کار باشید.

راه اندازی اپلیکیشن Azad VPN در گوشی های اندروید

این وی پی ان قوی برای کاربر هایی که می خواهند فیلتر شکنی با امنیت بالا را داشته باشند خیلی مفید می باشد. با توجه به تحلیل و بررسی قرار دادن علت ساختن این وی پی ان از طرف برنامه نویسان آن پی میبریم که برقراری امنیت از طرف آن ها برای کاربران مهم ترین اصل است که این برنامه برای کاربران به وجود می آورد. در نگاه دوم اجازه دسترسی آسان به کاربرانی که می خواهند از تمامیت اینترنت و فضای مجازی اطراف استفاده کنند می توانند به فیلتر شکن قوی و دائمی Azad VPN متصل شوند.

هنگامی که شما کاربران گرامی این برنامه را در گوشی خود نصب می کنید. با ورود به داخل برنامه و اجرای آن می تواند سرور مد نظرتان را منتخب کنید. یا این امکان وجود دارد که به صورت خودکار برای شما نرم افزار انتخاب کند. در کنار همه این ها با نهایت آسانی و فقط با یک لمسساده می توانید به سرور های این فیلتر شکن قوی متصل شوید. از طرفی محیط کاربری ساده آزاد وی پی ان در این حجم از راضی بودن کاربران هم جای تعجب ندارد و باید این کارایی روان و ساده را یکی از ویژگی های این نرم افزار دانست.

 

سرور های پر سرعت و قابلیت های جدید

  • قابل استفاده در تمامی گوشی ها: شما این فیلتر شکن را می توانید در همه نوع گوشی ها و دستگاه ها آن را نصب نمایید. شاید بیشتر به دنبال این بروند که یک وی پی ان را داشته باشند که هم برای آیفون و هم آندروید مناسب باشد نیز بگردند. Azad VPN می تواند بر روی همه دستگاه ها به جز ویندوز نصب کنید و از آن نهایت استفاده کنید.
  • سازگار با تمامی اینترنت ها: با نصب کردن این فیلتر شکن دائمی می تواند به همه اپراتور ها به سرور پرسرعت و قوی آن متصل شوید و تجربه یک اتصال سریع و بدون قطعی را تجربه کنید. در کنار آن می توانید با وصل شدن به این فیلتر شکن هر گونه فایل هایی را در کمترین زمان با حداکشر حجم دانلود نمایید.

 

در این بخش از فیلتر شکن Azad VPN یک تست سرعت گرفته ایم:

همان طور که دیدید سرعت این فیلتر شکن بسیار بالا می باشد. به طوری که در دانلود های خودتان بدون هیچ مشکلی از این فیلتر شکن استفاده نمایید.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن Azad VPN بهترین فیلتر شکن

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

20 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

20 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

21 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago