برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن قوی و سریع Gulf VPN

دانلود فیلتر شکن Gulf VPN به صورت مستقیم

در دنیای امروز اینترنت نقش بسیار مهمی در زندگی دارد. به این دلیل که در بعضی از کشور ها مانند کشور ما بسیاری از شبکه های مهم اجتماعی قیلتر می باشند. و برای ورود به این ها نیازمند ابزاری مانند فیلتر شکن هستید. به همین دلیل در این بخش یک فیلتر شکن قوی به نام Gulf VPN را به شما معرفی می کنیم. با داشتن این فیلتر شکن شما می توانید بر هر فیلترینگ غلبه کنید و به صورت ازاد وارد دنیای اینترنت شوید. این فیلتر شکن قابلیت های بسیار جالب و منحصر به فردی دارد. که در ادامه به آنها می پردازیم پس تا اخر همراه ما باشید.

 

ایمنی بالا و کاربری جذاب Gulf VPN

یکی از مهم ترین بخش های هر فیلتر شکن امنیت آن می باشد. این نکته بسیار مهم است که وی پی ان متصل به آن بتواند از داده های شما به صورت اختصاصی محافظت کند. که در این مورد فیلتر شکن Gulf VPN یکی از وی پی ان هایی است که از امنیت بسیار بالایی برخور دار است. قابل توجه کاربران این فیلتر شکن تمامی داده ها و اطلاعات شخصی شما را کد گذاری می کند. این کار باعث می شود که هیچ اجازه به هک شدن شما داده نشود.
علاوه بر ایمنی بسیار بالا این فیلتر شکن یک محیط و کاربری بسیار خاصی را دارد. هنگام استفاده از فیلتر شکن گولف وی پی ان متوجه این ویژگی منحصر به فرد می شوید. با ورود به قسمت منو این فیلتر شکن شما می تواند هر کاری را با این فیلتر شکن بکنید. از جمله نمره دادن به مفید بودن آن و یا اشتراک گذاری این فیلتر شکن با اطرافیان خود به صورت کلی با داشتن این فیلتر شکن شما یک نرم افزار بسیار کاربردی را دارید.

 

  • داشتن سرور های مخصوص ترید و بازی: یک یاز ویژگی های مهم و حیاتی این فیلتر شکن داشتن سرور های قوی می باشد. با اتصال به این سرور های پرقدرت شما کاربران گرامی می توانید به تمام قسمت های اینترنت دسترسی داشته باشید. از همه مهم تر در ترید کردن و انجام بازی های انلاین خود از آن استفاده نمایید.

چه استفاده ای می توان از فیلتر شکن گولف کرد؟

با اتصال به این فیلتر شکن شما یک کاربر آزاد در اینترنت هستید. به گونه ای که می توانید به همه قسمت های اینترنت دسترسی داشه باشید. به عنوان مثال می توانید وارد تلگرام ، اینستاگرام و حتی سایت های تحریم شده بشوید. که این به شما اجازه می دهد به صورت آزادانه و کاملا راحت بدون هیچ مشکلی وارد فضای اینترنت شوید.

با عرض پوزش خدمت شما کاربران گرامی به دلیل ناسازگاری هایی که در سرور ها به وجود آمد نتوانستیم تست سرعتی را از فیلتر شکن Gulf VPN بگیریم.

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن رایگان Gulf VPN برای آندروید

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن رایگان و پرسرعت VyprVPN

دانلود فیلتر شکن VyprVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال که شما را بتواند از…

13 ساعت ago

دانلود VPN سریع Tech Vip برای یوتیوب + نحوه راه اندازی

دانلود فیلتر شکن Tech Vip به صورت رایگان امروزه همگان کاربران با وی پی ان…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرقدرت و قوی Quick Bolt VPN

بارگیری وی پی ان Quick Bolt VPN برای آندروید همه کاربران در محیط اینترنت به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با امنیت بالا Ra Tunnel VPN

دانلود فیلتر شکن Ra Tunnel VPN با لینک مستقیم حفظ حریم شخصی کاربران و به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع Wolf VPN با لینک مستقیم

دریافت گرگ وی پی ان به صورت مستقیم فیلتر شکن را باید یکی از مهم…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص بازی Arnas VPN

دریافت آسان Arnas VPN برای آندروید امروزه فیلتر شکن ها توانسته اند نیاز های اساسی…

13 ساعت ago