برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن قوی و سریع Ati VPN

ایمنی و امنیت بالای آتی وی پی ان

همه کاربران اینترنت امروزه برای دسترسی به یک فضای اینترنتی آزاد قطعا به یک فیلتر شکن قوی و سریع نیاز دارند. داشتن یک فیلتر شکن قوی از واجبات امروزه کاربران است. چون اکثر شبکه های اجتماعی مهم دنیا  و سایت ها در کشور ما فیلتر می باشند. برای دسترسی و ورود به این گونه سایت ها باید از یک فیلتر شکن قوی و سریع استفاده نمایید. جالب این است که می توان با جرئت گفت 50 درصد مردم ایران از فیلتر شکن ها استفاده می کنند. این آمار نشان می دهد که فیلتر شکن های از پر نصب ترین برنامه ها در گوشی است. پس در بین این همه فیلتر شکن شما می توانید Ati VPN را انتخاب کنید، آتی وی پی ان از ایمن ترین و پر سرعت ترین فیلتر شکن های داخل گوگل پلی و اینترنت است.

 

آتی وی پی ان از لحاظ امنیت کاملا ایمن و قابل اعتماد می باشد. این فیلتر شکن به طور کامل از اطلاعات شخصی شما حفاظت می کند و شما می توانید بدون هیچ نگرانی آن را در گوشی همراه خود نصب کنید. یک فیلتر شکن ایمن با امنیت بالا می تواند به مانند سدی باشد و اجازه ورود و دسترسی به هیچ چیزی را ندهد.

فضای جذاب و مخاطب پسند Ati VPN

هر کاربری بعد از دانلود و نصب یک نرم افزار با وارد شدن به آن اولین چیزی که با ان برخورد خواهد کرد فضا و محیط آن است. با وارد شدن و اجرای این فیلتر شکن شما یک فضای کاملا ساده و یکنواخت را میبینید که در کنار کارایی روان و ساده یک فضای بی نظیر را ایجاد کرده اند. این فیلتر شکن در چیدمان منو هایش بسیار خوب کار کرده است و برنامه نویسان ان به خوبی این کار را انجام داده اند. مهم ترین قسمت آتی وی پی ان دسترسی آسان و کارایی ساده آن است شما کاربران فقطبا یک کلیک می توانید به این فیلتر شکن متصل شوید.در کنار آن شما به تمام قسمت های این نرم افزار که ابزاری برای رهایی از فیلتر ها است دارید و به راحتی می توانید این فیلتر شکن را به اشتراک بگذارید.

سازندگان این فیلتر شکن به فضای درونی و بک گراند داخل نرم افزار اهمیت خاصی داده اند. به طوری که شما در عین استفاده از برنامه شاهد باگ ها و تصاویر بی خود نیستید. رنگ بندی های زیبا و یکنواخت که اصن کاربران را اذیت نمی کند. به طور کلی Ati VPN از همه لحاظ یک فیلتر شکن کامل می باشد.

 

پشتیبانی از سرور های پرسرعت

قطعا در کنار ایمنی سرعت یک فیلتر شکن از مهم ترین ارکان آن است. امروزه در بسیاری از کشور ها از فیلتر شکن نه تنها برای دور زدن فیلترینگ ها بلکه برای افزایش سرعت اینترنت استفاده می کنند. پس این امر بسیار مهم است که فیلتر شکن مورد استفاده شما از سرعت کافی و بالا برخوردار باشد. آتی وی پی ان یک فیلتر شکن قوی و سریع می باشد و از این بابت کاملا توانسته است انتظارات کاربران خود را برآورده کند.

 

با عرض پوزش باید این را ذکر کنیم که به دلیل سرعت نه چندان جالب اینترنت در این روز ها و ناسازگاری اینترن با سرور های داخلی فیلتر شکن نتوانستیم از فیلتر شکن Ati VPN تست سرعت بگیریم.

 

دانلود فیلتر شکن قوی و سریع Ati VPN با لینک مستقیم

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی و پرسرعت Mullvad VPN

دریافت تحریم شکن Mullvad VPN + مراحل راه اندازی به طور قطع هر کاربری در…

4 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان LetsVPN برای آندروید

دریافت فیلتر شکن LetsVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال قوی که بتواند شما را…

4 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص تلگرام Zoog VPN

باریگری فیلتر شکن زاگ وی پی ان + نحوه کارایی یکی از اصلی ترین ویژگی…

4 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع و پرقدرت AdGuard VPN

نحوه راه اندازی و اتصال امیروزه ایجاد یک فضای ایمن و قوی برای سرویس های…

4 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و سریع CandyLink VPN

دانلود فیلتر شکن CandyLink VPN به صورت مستقیم هر کاربری امروزه به دنبال یک اتصال…

4 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص دانلود Nomad VPN

دریافت نرم افزار رفع فیلترینگ به صورت رایگان همانطور که می دانید دنیای امروزی که…

4 ساعت ago