برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن قوی و نامحدود Private VPN Proxy

اتصالی بدون محدودیت و ساده

بعضی موارد قابل  دسترس نیستند مانند شبکه های اجتماعی که تحریم هستند. از همین رو باید از فیلتر شکن های قوی برای رفع این موارد استفاده کنید. فیلتر شکن ها ابزار های قوی و جدید می باشند که برای هر کاربری مناسب می باشند. یکی از این نرم افزار ها فیلتر شکن قوی Private VPN Proxy می باشد. که برای همه کاربران در ایران قابل استفاده و دانلود می باشد. امنیت بالا در کنار سرعت نامحدود که برای همه کاربران می تواند بهترین گزینه ممکن باشد. این فیلتر شکن با توجه به سرعت بالایی که دارد در انجام بازی های آنلاین و البته مناسب شبکه های اجتماعی می باشد. لازم به ذکر می باشد در دسترس و قابل دانلود به راحتی با لینک مستقیم نیز می باشد.

 

لاز است بدانید که طرفداران فضای مجازی امروزه از شبکه های اجتماعی اینستاگرام استفاده زیادی می کنند. که باید توجه داشت در بسیاری از موارد می تواند مفید واقع شود. این نرم افزار همه گیر می باشد و هر کسی به آن نیاز پیدا خواهد کرد. چون می توانید همه تحریم ها را به اظافه اینستاگرام که بسیاری از کاربران در این شبکه در آمد زایی می کنند نیز مناسب و بهترین گزینه می باشد.

ریسک های اتصال به فیلتر شکن

بیشتر سرورهایی که VPN را در اختیار کاربران قرار می‌دهند می تواند تمامی اطلاعات رد و بدل‌شده را بررسی و ذخیره کنند. بلکه از طریق تونل ها و پورت های اختصاصی به اطلاعات درون گوشیدسترسی پیدا کرده و امکان کپی یا دیدن اطلاعات داخلی و شخصی را دارند. به همین خاطر باید شما کاربران عزیز در انتخاب فیلتر شکن به خوبی دقت کنید. که بتواند در این مورد از همه داده ها و حریم خصوصی کاربر محافظت نماید و محیط امن را سازگار کند.

 

رد و بدل اطلاعات امن، غیر مستقیم

باید توجه داشت که اکثر فیلتر شکن ها یک پنل خاص و پورت برای این کار دارند. اما فیلتر شکن قوی Private VPN Proxy در این مورد کاستوم و اختصاصی عمل می کند. با اتصال به فیلتر شکن پرایوت وی پی ان می توانید به همه داده های گوشی دسترسی و از طریق یکم تونل امنیتی این داده ها را انتقال دهید. علاوه بر این این کار باعتث افزایش سطح امنیتی و به صورت کاملا رایگان از طریق سرور ها انجام می گیرد.

سرور های قوی و نامحدود Private VPN Proxy

هر کاربری امروزه به یک فیلتر شکن قوی و نامحدود نیاز دارد. اما باید توجه داشت که تنشی که تحریم ها برای کاربران به وجود می آورد را خاتمه می دهد. فیلتر سکن قوی Private VPN Proxy دارای سرور های نامحدود می باشد. که هیچ محدودیتی در زمان و از لحاظ حجمی ندارد. باید به این نکته توجه داشت که هر کاربری با هر سن و سال یمی تواند از خدمات گسترده و بی نظیر فیلتر شکنت Private VPN Proxy  استفاده کند. در ادامه لینک دانلود مستقیم این نرم افزار خاص برای شما قرار داده شده است.

 

دانلود فیلتر شکن قوی Private VPN Proxy

alvand

View Comments

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

11 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

11 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

11 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

1 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

1 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago