برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن قوی و پرسرعت هلو

دانلود فیلتر شکن Peach VPN به صورت مستقیم

قطعا همه کاربران برای یک بار هم که شده اسم فیلتر شکن ها را شنیده اند. ابزاری هستند که فضای اینترنت را کاملا آزادانه می کنند. به وسیله فیلتر شکن شما می تواند به هر سایت یا برنامه فیلتر شده ای دسترسی داشته باشید. اکثر برنامه و سایت های مهم دنیا امروزه در ایران فیلتر می باشند. شما برای رود و دسترسی به آنها قطعا نیاز به فیلتر شکن خواهید داشت. به همین خاطر در این بخش و در این مقاله یک فیلتر شکن قوی و پرسرعت را به شما معرفی می کنیم. فیلتر شکن هلو از فیلتر شکن های قوی و معروف دنیا می باشد که توسط برنامه نویسان خارجی ساخته شده است.

 

این فیلتر شکن قوی و پرسرعت کاملا هم رایگان در اختیار شما قرار داده می شود. شما کاملا رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید فیلتر شکن هلو را در گوگل پلی دانلود نمایید. حتی می توانید به راحتی و به صورت مستقیم از سایت ما در همین صفحه دانلود نمایید. اگر به بخش کامنت های این فیلتر شکن در گوگل پلی بروید می توانید ببینید که کاربران کاملا از این فیلتر شکن رضایت دارند و شما با خیال راحت می توانید این فیلتر شکن را دانلود نمایید. این فیلتر شکن حجم بسیار کمی دارد و از زمان عرضه اش تا به الان دانلود خوبی را دریافت کرده است.

تجربه اتصال به سرور های پرسرعت با فیلتر شکن هلو

فیلتر شکن قوی و پرسرعت هلو از ویژگی های جالب و مهمی که دارد. سرور های پرسرعت به حساب می آید سرور های این فیلتر شکن از سرعت بالایی برخوردار هستند. که این سرور ها خوراک دانلود و انجام بازی های آنلاین می باشند. با اتصال به سرور های این فیلتر شکن شما می توانید همه شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام ، تلگرام و یوتیوب نیز دسترسی داشته باشید. این فیلتر شکن  نزدیک به 60 سرور فعال با سرعتی بسیار بالا دارد از این رو از لحاظ سرور با یک فیلتر شکن کامل طرف هستید.

 

شما کاربران گرامی با اتصال به سرور های این فیلتر شکن می توانید به صورت آنلاین فیلم و سریال مورد علاقه خودتان را ببینید. علاوه بر آن هیچ محدودیت حجمی ندارد و شما به مبل خودتان می توانید از این سرور ها کار بکشید و دانلود های خودتان را انجام بدهید. با اتصال به سرور های قوی و پرسرعت فیلتر شکن هلو شما از هر فیلتر شکن و ابزار دیگری نیز بی نیاز خواهید شد.

ایمنی و امنیت بالا

بعد از سرعت یک فیلتر شکن به طور قطع ایمنی کی فیلتر شکن حرف اصلی را می زند. که فیلتر شکن هلو در این موضوع بی نظیر عمل می کند به گونه ای که شما هنگام اتصال به سرور های این فیلتر شکن تمام اطلاعات و حریم خصوصی شما قفل گذاری می شوند. این کار باعث می شود که ایمنی شما کاملا حفظ شود و هیچ اجازه به اطلاعات شما برای ورود داده نشود.

 

در این قسمت یک تست سرعت از فیلتر شکن هلو گرفته ایم:

همان طور که دیدید سرور های این فیلتر شکن سرعت بسیار بالایی دارند و پینگ فوق العاده ای را به شما می دهند که برای هر کاری مناسب می باشند.

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن هلو برای آندرید

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن رایگان و پرسرعت VyprVPN

دانلود فیلتر شکن VyprVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال که شما را بتواند از…

13 ساعت ago

دانلود VPN سریع Tech Vip برای یوتیوب + نحوه راه اندازی

دانلود فیلتر شکن Tech Vip به صورت رایگان امروزه همگان کاربران با وی پی ان…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرقدرت و قوی Quick Bolt VPN

بارگیری وی پی ان Quick Bolt VPN برای آندروید همه کاربران در محیط اینترنت به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با امنیت بالا Ra Tunnel VPN

دانلود فیلتر شکن Ra Tunnel VPN با لینک مستقیم حفظ حریم شخصی کاربران و به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع Wolf VPN با لینک مستقیم

دریافت گرگ وی پی ان به صورت مستقیم فیلتر شکن را باید یکی از مهم…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص بازی Arnas VPN

دریافت آسان Arnas VPN برای آندروید امروزه فیلتر شکن ها توانسته اند نیاز های اساسی…

13 ساعت ago