برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن قوی و پرسرعت Mullvad VPN

دریافت تحریم شکن Mullvad VPN + مراحل راه اندازی

به طور قطع هر کاربری در دنیای امروزه با نرم افزار فیلتر شکن آشنایی دارد. از آن جایی که تحریم های اینترنتی هر روزه دارند زیاد تر می شوند. باید در کشور ما برای استفاده از این سایت های خارجی و برنامه ها از وی پی ان استفاده نمایید. به وسیله فیلتر شکن ها شما می توانید کاملا آزادانه و به دور از هر گونه تحریمی آزاد در فضای اینترنت باشید. به طوری که به همه جای اینترنت به راحتی می توانید وارد شوید. فیلتر شکن Mullvad VPN از قوی و پرسرعت ترین ابزار های اینترنتی می باشد که برای شما می تواند سنگین ترین فیلتر ها را بشکند. برای دریافت این فیلتر شکن می توانید به راحتی و کاملا رایگان آن را دانلود نمایید.

 

این فیلتر شکن برای همه سیستم عامل ها موجود و قابل نصب است. اما در بین کاربران آندروید محبوبیت بیشتری دارد. به گونه ای که در فروشگاه گوگل پلی نزدیک به 2 میلیون دانلود را دریافت کرده است. از طرفی می توان از این فیلتر شکن علاوه بر دور زدن فیلترینگ های شدید به عنوان یک ابزار برای افزایش سرعت اینترنت از آن بهر ببرید. در اکثر مواقع به گونه ای سرعت شما قوی است که می توان به هر چیزی که می خواهد با این فیلتر شکن دست پیدا کنید.

حفظ حریم خصوصی کاربران با Mullvad VPN

از مهم ترین ویژگی های هر فیلتر شکن برقراری یک اتصال ایمن و امن است. طوری که کاربران هنگام دریافت و استفاده از آن نرم افزار بتوانند به آن اعتماد کافی را داشته باشند. فیلتر شکن قوی Mullvad VPN را به جرئت می توان گفت از دسته فیلتر شکن هایی است که امنیت بسیار بالایی دارند. هیچ اجازه ای به ورود کاربران به داخل فضای خصوصی کاربران را نمی دهد. علاوه بر آن حتی هنگامی که اتصال شما قطع می شود این فیلتر شکن اتصال دوباره را خودکار برقرار می کند و از ورود افراد متجاوز مثل سد حافظت می کند.

محیط و فضای جذاب داخلی

یک فیلتر شکن حتما باید از فضا و محیط خاص و شیک استفاده کنند. تا کاربر با ورود به داخل نرم افزار بتواند کاربران را جذب خود کند. هنگامی که یک فیلتر شکن این ویژگی را داشته باشد می تواند خیلی جواب مثبت بگیرد. هنگام اتصال به این فیلتر شکن شما یک سری انیمیشن های جذاب می باشید. که باعث می شود حوصله شما تا موقع اتصال سر نرود.

 

چگونه به Mullvad VPN متصل شویم؟

با ورود به داخل نرم افزار شما با یک کلیک ساده سپس با انتخاب سرور مد نظرتان می توانید به این فیلتر شکن متصل شوید. علاوه بر آن این قابلیت را دارد که به صورت خودکار سرور را برای شما انتخاب کند. که پیشنهاد ما به شما این است که اجازه دهید خود فیلتر شکن Mullvad VPN برایتان بهترین سرور را انتخاب نماید.

برای دانلود این فیلتر شکن گزینه های زیادی وجود دارد. اما شما به راحتی و با لینک مستقیم در بخش پایین تر فیلتر شکن Mullvad VPN را به صورت مستقیم دانلود نمایید.

 

لینک مستقیم دانلود فیلتر شکن Mullvad VPN برای آندروید

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن پرسرعت سریع و بدون مکث Ngao VPN

استفاده های متفاوت از فیلتر شکن امروزه کاربران با دیدگاه های مختلف از فیلتر شکن…

16 ساعت ago

دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی و بدون قطعی TOYO VPN

اتصالی پایدار با اولترا لینک وی پی ان ها امروزه یک نرم افزار پر کاربرد…

16 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرسرعت جدید قوی cherry VPN

اتصال آسان به همه سرور ها امکان این وجود دارد که کاربران امروزه اولین بار…

16 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی رایگان مخصوص یوتیوب Stealth VPN

اتصال یکسره بدون قطع و وصلی اگر بخواهیم که فیلتر شکن ها را امروزه به…

17 ساعت ago

نصب سریع و دانلود فیلتر شکن قوی رایگان EagleEye VPN

دریافت راحت با لینک دهی مستقیم امروزه کاملا شاهد این موضوع هستید. که فیلتر شکن…

2 روز ago

دانلود فیلتر شکن پرسرعت و قوی نامحدود Xyra VPN

جدید ترین و بهترین فیلتر شکن در انتخاب هر برنامه ای شما چند چیز را…

2 روز ago