برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن قوی و پرسرعت T1 VPN با لینک مستقیم دانلود

امنیت بالا و کاربر پسند

امروزه همه کاربران برای دسترسی به اینترنت به دلیل فیلتر های که وجود دارد سخت شده است. برای رهایی از این فیلتر ها به یک فیلتر شکن قوی و از همه مهم تر ایمن و مطمئن نیاز دارید. وقتی می یک فیلتر شکن ایمن و مطمئن یعنی این برنامه همه قابلیت ها را برای یک نصب عالی و استفاده آسان را دارد. هنگامی که شما به این فیلتر شکن متصل می شوید این فیلتر شکن از تمامی داده ها و حریم شخصی شما کاربران گرامی محافظت می کند.

 

چگونه T1 VPN از حریم شخصی کاربران محافظت می کند؟ شما کاربران گرامی هنگام اتصال به سرور های داخل برنامه این سرور ها خود به خود تمام اطلاعات داخل گوشی شما را کد گذاری می کند با این کار هیچ اجازه به داخل گوشی شما داده نخواهد شد و این یعنی یک قفل گذاری کاکل و مطمئن پس از بابت ایمنی این فیلتر شکن خیالتان راحت باشد.

سرور های پر سرعت T1 VPN

فیلتر شکن قوی و پرسرعت T1 VPN از لحاظ سرعت سرور ها هم یک فیلتر شکن کامل به حساب می آید. این فیلتر شکن سرور بسیار زیاد و از همه مهم تر نامحدود دارد یعنی شما می تواند به صورت همیشگی و بدو هیچ قطعی از این سرور ها استفاده کنید. این امر برای دانلود های شما می تواند بسیار کاربردی باشد. چون هنگامی که شما یک فایل با حجم بالا را دانلود می خواهید بکنید ممکن است کمی طول بکشد. اما با اتصال به این فیلتر شکن قوی و پر سرعت می توانید در کمترین زمان ممکن فایل های با حجم بالا را دانلود بکنید.

سرور های پرسرعت فیلتر شکن T1 VPN برای همه اپراتور های ایران مناسب می باشد و می توانید با همه خط های اینترنت به این سرور ها متصل شوید و وب گردی های خودتان را انجام بدهید به صورت نامحدود و از همه مهم تر با ایمنی بسیار هم بالا.

 

قابلیت های جالب فیلتر شکن T1 VPN

هر فیلتر شکن برای خود یک سری قابلیت ها دارد که آن را از باقی وی پی ان های متمایز می کند و به آن برتری خاصی می دهد. در این قیمت تعدادی از این قابلیت ها را برای شما شرح داده ایم:

  1. ویژگی (Split Screen) یکی از ویژگی های گوشی‌ های مدرن است که به مخاطبان اجازه می‌دهد تا دو برنامه را به طور یک جا اجرا کنند. این ویژگی در بیشتر تلفن همراه های آیفون که از iOS۱۴ به بالا و گوشی‌ های هوشمندی که از اندروید ۷ به بالا پشتیبانی می‌کنند وجود دارد.
  2. مناسب اینترنت های ایرانسل ، همراه اول و رایتل: این فیلتر شکن برای همه اپراتور های داخل ایران مناسب می باشد. شما کاربران می توانید با همه این اینترنت ها به سرور های داخل فیلتر شکن متصل شوید. این امر باعث می شود که شما به هیچ فیلتر شکن دیگری نیاز نداشته باشید.

 

لازم به ذکر است که به دلیل ناسازگاری سرعت اینترنت ما با سرور های نامحدود داخل فیلتر شکن اجازه این را نداشتیم که تست سرعتی را از این فیلتر شکن بگیریم و برای شما بارگذاری کنیم.

دانلود فیلتر شکن قوی و پرسرعت T1 VPN با لینک مستقیم دانلود

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی و پرسرعت Mullvad VPN

دریافت تحریم شکن Mullvad VPN + مراحل راه اندازی به طور قطع هر کاربری در…

3 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان LetsVPN برای آندروید

دریافت فیلتر شکن LetsVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال قوی که بتواند شما را…

3 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص تلگرام Zoog VPN

باریگری فیلتر شکن زاگ وی پی ان + نحوه کارایی یکی از اصلی ترین ویژگی…

3 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع و پرقدرت AdGuard VPN

نحوه راه اندازی و اتصال امیروزه ایجاد یک فضای ایمن و قوی برای سرویس های…

3 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و سریع CandyLink VPN

دانلود فیلتر شکن CandyLink VPN به صورت مستقیم هر کاربری امروزه به دنبال یک اتصال…

3 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص دانلود Nomad VPN

دریافت نرم افزار رفع فیلترینگ به صورت رایگان همانطور که می دانید دنیای امروزی که…

3 ساعت ago