برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن قوی و پرقدرت Banana VPN

نصب و دانلود فیلتر شکن Banana VPN به صورت مستقیم

هر کاربری به طور قطع برای یک بار هم که شده از وی پی ان استفاده کرده است. به دلیل تحریم ها و سانسور های اینترنتی که در کشور ما به وجود آمده است. مجور هستیم که از فیلتر شکن استفاده نماییم. از این رو باید از یک فیلتر شکن قوی و قابل اعتماد استفاده کرد.به همین خاطر در این مقاله به صورت اختصاصی در مورد یک فیلتر شکن قوی به اسم Banana VPN پرداخته ایم. بنانا وی پی ان یا فیلتر شکن موز که از قابلیت ها و ویژگی های زیاد و منحصر بفردی برخور دار است. که در این مقاله در مورد همه این قابلیت ها حرف می زنیم و آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

باید این نکته را اظافه کنیم که سرعت این فیلتر شکن بی نظیر می باشد. و در سرعت فیلتر شکن قوی و پرقدرت Banana VPN رقیب می طلبد. با اتصال به این فیلتر شکن شما می توانید ساعت ها در اطاف محیط اینترنت برای خود گردش بکنید و وب گردی های روزمره تان را انجام دهید. علاوه بر آن این فیلتر شکن کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و قابل دانلود است.

محیط جذاب و فضای متفاوت فیلترشکن Banana VPN

یکی از مهم ترین قسمت های هر برنامه ای محیط و بک گراند آن می باشد. به این دلیل که اولین چیزی که کاربران با ان برخورد خواهند کرد محیط نرم افزاری می باشد. به همین دلیل باید فیلتر شکن ها باید بک گراند جذابی داشته باشد که از دید کاربران جذاب باشد. فیلتر شکت قوی و پرقدرت بنانا وی پی ان بک گراند بسیار شیک و خاصی دارد و در آن از رنگ های یک دست و کاملا یک نواختی استفاده شده است. نکته مهم و حیاتی دیگر فضای داخلی فیلتر شکن می باشد. فیلتر شکن Banana VPN یک فضای بسیار جذاب و متفاوتی با هر نرم افزار دیگری دارد. و هنگام اتصال به آن از انیمیشن های جذاب استفاده شده است که کاربران را جذب خود می کند.

 

نهایت سرعت را با بنانا وی پی ان تجربه کنید

برای هر کاربری یقینا مهم است که فیلتر شکن مورد استفاده آن از لحاظ سرعت و سرور ها بی نقص باشد. این فیلتر شکن یکی از مهم ترین ویژگی هایی که دارد سرعت بالا و قدرت زیاد آن است. شما کاربران گرامی با اتصال به سرور های قوی Banana VPN می توانید علاوه بر دور زدن همه جحور فیلترینک و تحریم هایی سرعت اینترنت خود را هم بهبود دهید. امروزه در بعضی از کشور ها از فیلتر شکن برای افزایش سرعت اینترنت استفاده می نمایند. در کل شما با نصب و اتصال به این فیلتر شکن هیچ صدی جلو راهتان نمی باشد و می توانید به راحتی به همه قسمت های اینترنتی سفر کنید و دسترسی لازم را داشته باشید.

 

با عرض پوزش متاسفانه به دلیل قطع و وصلی های که اینترنت در این روز ها دارد. نتوانستیم تست سرعتی از فیلتر شکن Banana VPN بگیریم و برای شما به نمایش بگذاریم.

لینک دانلود مستقیم Banana VPN به صورت کاملا رایگان

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن پرسرعت و ایمن ShieldVPN

دانلود فیلتر شکن ShieldVPN برای آندروید به طور قطع وی پی ان ها مهم ترین…

10 ساعت ago

دانلود وی پی ان قوی و سریع ZP VPN + لینک دانلود

فیلتر شکن چه کاربردی دارد؟ فیلتر شکن ها امروزه نقش اساسی را در بین کاربران…

11 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن به روز فالکون وی پی ان به صورت رایگان

دانلود Falcon VPN به صورت مستقیم فیلتر شکن ها نقش اساسی و پر رنگی را…

11 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مطمئن LEW VPN به صورت مستقیم

 دانلود رایگان LEW VPN برای اندروید هر کاربری امروزه به طور قطع به فیلتر شکن…

11 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و سریع Gulf VPN

دانلود فیلتر شکن Gulf VPN به صورت مستقیم در دنیای امروز اینترنت نقش بسیار مهمی…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن AA VPN برای یوتیوب

دانلود فیلتر شکن AA VPN کاملا رایگان در کشور ما همان جور که خودتان مطلع…

1 روز ago