برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن قوی و پر قدرت 66VPN

سرعت و کارایی بی همتای 66VPN

همگان کاربران برای ورود آزادانه به فضای اینترنت باید فیلتر شکن های خود را روشن کنند. اما نکته مهم اینجاست که از چه فیلتر شکنی برای رفع فیلترینگ ها استفاده می نمایید. یک فیلتر شکن کامل باید شامل چند رکن و اصل اساسی باشد که در این مقاله به صورت کامل به ویژگی های فیلتر شکن قوی و پر قدرت 66VPN می پردازیم. این فیلتر شکن قوی و پر قدرت از ایمن ترین فیلتر شکن های حال حاضر گوگل پلی به حساب می آید. در کنار ایمنی یک فیلتر شکن کامل باید سرعت و کارایی قوی و جالبی هم داشته باشد. وقتی از ایمنی و سرعت در کنار هم صحبت می کنیم و وی پی انی که این دو اصل ساسی را باهم دارد می توان با قاطعیت گفت یک فیلتر شکن کامل می باشد.

 

سرعت این فیلتر شکن بسیار قوی می باشد و شما می توانید برای دانلود هایتان از آن استفاده نمایید. با اتصال به سرور های داخل این ابزار رفع تحریم های به وجود آمده می توانید در کمترین زمان فایل های حجیم را دانلود بکنید. در کل 66VPN ابزاری است که ایمنی و سرعت لازم را کنار هم دارد و شما برای هر کاری می توانید از آن استفاده کنید.

اتصال سریع و پایدار به تمام اپراتورهای اینترنت ایران با 66VPN

کاربران امروزه اینترنت دغدغه این را دارند که فیلتر شکن مورد استفاده انها بتواند برای چند خط مناسب باشد و آن را هم ساپورت کند. این فیلتر شکن برای تمامی اپراتور های داخل ایران یعنی ایرانسل ، رایتل ، همراه اول و… مناسب می باشد. نکته مهم درباره 66VPN این است که سرور های داخل نرم افزار با خط اینترنت همراه اول بسیار عالی کار می کند و سرعت فوق العاده ای را به شما عزیزان می دهد. به گونه ای که شما می توانید کاملا افزایش سرعت اینترنت تان را ببینید و آن را حس کنید. از این رو شما نه تنها از این فیلتر شکن برای دور شدن تحریم های موجود استفاده کنید بلکه برای افزایش سرعت اینترنت هم می توانید از فیلتر شکن 66VPN استفاده نمایید.

 

نکته جالب در مورد این فلیتر شکن این است که هیچ محدودیت در دانلود و حجم ندارد. می توانید ساعت ها به این فیلتر شکن متصل بمانید و به صورت نامحدود دانلود هایتان را انجام دهید. لازم به ذکر است که سرور های داخل نرم افزار همه این حالت را دارند و اتصالی پایدار و نامحدود را برای شما مخاطبان گرامی به ارمغان می آورند.

امکانات و ویژگی های فیلتر شکن 66VPN

  • دارای پروتوکل Scrmable: این ویژگ این امکان را به تمامب کاربران متصل به فیلتر شکن می دهد که تو اوج فیلترینگ ۱ ثانیه هم قطعی نداشته باشند. و بتوانند به صورت آزادانه با اتصال پایدار خود برسند و از همه مهم تر هیچ قطعی صورت نمی گیرد.
  • قابلیت گیمینگ شدید: چون سرور های داخل نرم افزار از سرعت و پینگ بسیار مناسبی برخور دار هستند. شما کاربران می توانید در انجام بازی های آنلاین خود از ایم فلیتر شکن استفاده کنید. این کار می تواند پینگ شما را به صورت کامل بهبود بخشد و یک تجربه سریع و فوق العاده را به شما کاربران گرامی می دهد.

در این بخش می خواهیم یک تست سرعت از فیلتر شکن قوی و پر سرعت 66VPN بگیریم:

همان طور که مشاهده نمودید سرور های این فیلتر شکن واقعا بی همتا هستند و خوراک دانلود می باشند. شما با استفاده از این فیلتر شکن دیگر نیازی به هیچ ابزاری برای دور زدن تحریم ها و دانلود های تان ندارید.

 

دانلود فیلتر شکن 66VPN با لینک مستقیم

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن رایگان و پرسرعت VyprVPN

دانلود فیلتر شکن VyprVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال که شما را بتواند از…

13 ساعت ago

دانلود VPN سریع Tech Vip برای یوتیوب + نحوه راه اندازی

دانلود فیلتر شکن Tech Vip به صورت رایگان امروزه همگان کاربران با وی پی ان…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرقدرت و قوی Quick Bolt VPN

بارگیری وی پی ان Quick Bolt VPN برای آندروید همه کاربران در محیط اینترنت به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با امنیت بالا Ra Tunnel VPN

دانلود فیلتر شکن Ra Tunnel VPN با لینک مستقیم حفظ حریم شخصی کاربران و به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع Wolf VPN با لینک مستقیم

دریافت گرگ وی پی ان به صورت مستقیم فیلتر شکن را باید یکی از مهم…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص بازی Arnas VPN

دریافت آسان Arnas VPN برای آندروید امروزه فیلتر شکن ها توانسته اند نیاز های اساسی…

13 ساعت ago