برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت

“Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای دستگاه‌های اندروید است که با ارائه سرویس های عالی و خدمات کاملا رایگان به کاربران این امکان را می‌دهد. تا به صورت امن و خصوصی در فضای اینترنت فعالیت کنند. این فیلترشکن با امکانات زیاد و رابط کاربری کاربر پسند و ساده خود تجربه مطمئن و سریعی را برای کاربران اندروید فراهم می‌کند. باید دانست که این وی پی ان سرعت فوق العاده ای دارد. از طرفی امروزه در بسیاری از کشور های مهم خاور میانه مانند چین و باقی کشور ها از وی پی ان به عنوان یک وسیله استفاده می کنند. که سرعت اینترنت خود را به وسیله آن افزایش دهند. که فیلتر شکن دازلینگ می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای این کار باشد.

 

نداشتن هیچ گونه محدودیت سنی برای همه کاربران می باشد. به گونه ای که با هر سن و سالی اجازه استفاده و دانلود کردن این وی پی ان را برای سیستم عامل خود دارید. به علاوه آن بسیار کم حجم و کارایی ساده ای دارد. که به آسانی می توانید برای سیستم مورد نیاز خود ان را دانلود کنید. حتی به وسیله لینک مستقیمی که در آخر مقاله برای شما قرار داده شده است. می توانید این وی پی ان را به راحتی و بدون نیاز به هیچ چیزی استفاده و برای خود دانلود کنید.

مصرف بالای باتری به وسیله Dazzling VPN

یکی از نکته های مفنی که فیلتر شکن ها برای کاربران و گوشی شما دارد. دقیقا مصرف باتری را بسیار بالا می برد. و البته در بعضی از موارد به سلامت باتری ضربه می زند. که می توانید بعد از اتمام کار شما به فیلتر شکن با قطع کردن آن کار کردن با گوشی را ادامه دهید. با این کار هم مصرف باتری و سلامت باتری گوشیتان را می توانید بهتر کنید. استفاده های متفاوت و زیادی را می توانید از این وی پی ان پرسرعت قوی جدید بکنید تا آخر مقاله با ما همراه باشید تا قدرت Dazzling VPN را ببینید.

 

IP ثابت با نهایت امنیت

هنگامی که حرف از یک فیلتر قوی و بدون نقص می زنیم. سرعت و امینت آن جلوتر از هر چیزی به چشم می آیند. در فیلتر شکن قوی Dazzling VPN شما این مورد را می توانید کاملا حس و تجربه کنید. که سرعت بالای آن می تواند در هر کاری به شما کمک والا و بسیاری را بکند. به وسیله این وی پی ان می توانید به همه سایت های تحریم شده وارد شوید. حتی سرعت اینترنت خود را چندین برابر بهتر و بهبود ببخشید فقط کافی است که با یک کلیک ساده اتصال خود را برقرار کنید.

 

در این قسمت برای شما از سرعت فیلتر شکن Dazzling VPN تست سرعت گرفته ایم:

 

لازم به هیچ تعریفی نیست، چون کاملا واضح است که سرعت این وی پی ان بسیار عالی و می توانید به وسیله آن تجربه بسیار لذت بخشی را از اینترنت نیز داشته باشید. از طریق لینک زیر می توانید به راحتی و مستقیم و کاملا رایگان ربرای سیستم عامل خود دریافت کنید.

 

دانلود مستقیم فیلتر شکن Dazzling VPN

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

6 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

6 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

1 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

1 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

1 روز ago

دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی و جدید DuneVPN

اتصال بدون محدودیت و بارگیری مستقیم فیلتر شکن ها در یک برهه زمانی به یک…

3 روز ago