دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت Tooka VPN از گوگل

بی نهایت قوی و پر قدرت کاملا هم رایگان

دسترسی به سایت های مختلف دنیا مانند سایت های خبری نیازمند وی پی ان قوی و پرسرعت می باشد. امروزه با وجود تحریم شدن این سایت ها افراد به دشواری روی به دانلود فیلتر شکن آورده اند. اما بعضی از قیلتر شکن ها اتصال خوبی را به کاربران نمی دهند و این موضوع آن ها را اذیت می کند. فیلتر شکن Tooka VPN یک نرم افزار قوی و سریع می باشد. که با استفاده از آن به راحتی می توانید در سایت های خارجی و داخلی به صورت آزادانه ورود کنید. می تواند در مثابل همه خطرات احتمای شما را ایمن نگه دارد. بیشتر کاربرانی که از این وی پی ان استفاده می کنند، احساس رضایت نسبت به امنیت و ایمنی آن داشتند.

 

توکا یک فیلتر شکن امن برای اندروید است عزیزانی که از گوشی های اندروید استفاده می کنند. به این وی پی ان نیاز پیدا می توانند به آسانی دسترسی داشته باشند. صددرصد رایگان و گستره اتصال نامحدود فوق العاده سریع و سرعت سرور های بالا به طوری که در هر نقطه از دنیا که باشید می توانید بدون هیچ مشکلی به سرور های بی نظیر آن وصل شوید. مرور امن و بدور از هرگونه فیلترینگی لیاقت همه کاربران عزیز کشور ما است از این رو در این مقاله فیلتر شکن قوی و پرسرعت Tooka VPN را به شما معرف یکرده ایم.

امنیت بالا و بی پایان برای کاربران Tooka VPN

برای هر یک از کاربران اینترنتی امنیت و ایمن نگه داشتن اطلاعات و داده های آنها باید توسط یک فیلتر شکن مورد حفاظت قرار بگیرد. با نصب این VPN دیگر نگران امن نگه داشتن اطلاعات خود نباشید. زیرا این نرم افزار از به جدید ترین امکانات های امنیتی و حفاظتی استفاده کرده است. تا کاربران با خیال راحت وب گردی های روزمره شان رانجام دهند و مروری امنی را داشته باشند. زمانی که کاربر در حال اتصال به این فیلتر شکن می باشند تمام داده هاش شخصی شما مورد کد گذاری قرار می گیرد. که باعث می شود اتصالی ایمن و بدون هیچ ریسکی را داشته باشید.

دارا بودن از پروتکل های جدید امنیتی

همان طور که متوجه شدید فیلترشکن یک نوع نرم افزار است که به کاربران این اجازه را می دهد. تا به راحتی و با دسترسی آسان به سایت ها و سروریس های تحریم شده را باز کنید. این ابزار به ویژه برای افرادی که در بخش های جغرافیایی که از فیلرینگ شدید از لحاظ امنیتی استفاده می کنند مناسب می باشد. فیلتر شکن Tooka VPN یک فیلترشکن امن برای اندروید که این امکان را به شما می دهد به راحتی تمام به همه بخش هایی که دوس دارید در دنیای مجازی دسترسی داشته باشید.

 

دسترسی به سرور های قوی برای رفع فیلترینگ

برای رفع فیلترینگ سایت‌ها، بهتر است از سرورهای قوی و پرسرعت استفاده کنید. این اپلیکیشن شامل سرور های قوی از کشور های مهم دنیا می باشد با استفاده از این سرورها، می‌توانید به راحتی از فیلترینگ‌های شدید و قوی عبور کرده و از اینترنت با سرعت و کارایی بالا استفاده کنید. علاوه بر آن پینگ فوق العاده ای را در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهد.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن Tooka VPN برای آندروید

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *